В Bazar.BG от 01 септември 2015г.
Последно активен днес в 00:30 ч.
к-58-2473164
Това е сериозна и скандална книга за тайните на рекламата: за това как рекламистите превръщат новите научни открития в оръжие, с което неусетно пробиват нашата съпротива; за това как самите ние допринасяме несъзнателно за собственото си търговско прелъстяване; за това, че най-лошото тепърва предстои, защото съюзът между Интернет и телевизията създава истинско чудовище, чиято единствена цел е да ни накара да купуваме.
Големите манипулатори използват трите най-силни емоционални стимули - любовта, секса и смъртта - и ни ”работят”, без да се усетим. Насочват подсъзнанието ни, манипулират решенията ни какво да купуваме, за кого да гласуваме, как да мислим и как да живеем.
А имаме ли друг избор?!...
Манипулаторите
Конспирацията на големите в рекламата
Джефри Робинсън