Перспектива Проектиране, реализация и приложение чрез триизмерната компютърна графика. 2010 г.
Светослав Косев
Категория
Компютри, софтуер, интернет
Издателство
УИ "Св. Климент Охридски"
Град на издаване
София
Година
2010
Страници
120
Забележка
Незначителни следи от употреба по корицата. Почти в отлично състояние.
Език
Български
Наличност
1 бр.
Корици
Твърди
ПЪРВА ГЛАВА: ПРИНЦИПИ ПРИ РЕАЛИЗИРАНЕТО НА ПРОЕКТ СЪС СРЕДСТВАТА НА ТРИИЗМЕРНАТА
КОМПЮТЪРНА ГРАФИКА 11;
Съпоставка на двуизмерна (2D) и
триизмерна (3D) графика 12;
Ориентация 6 3D сцена 13;
Създаване на сториборд на продукт за анимация 15;
Етапи при работата с програмни среди за триизмерна графика 16;
Видове повърхнини 17;
Моделиране в програмна среда за 3D графика 19;
Картиране на повърхността (UV mapping) 27;
Детайлна обработка на обект с помощта на специализиран страничен програмен продукт
след моделиране на основната форма 29;
Материал и текстура - видове 34;
Материал 35;
Текстура 37;
---------------------------------------------------------
ВТОРА ГЛАВА: ПОДГОТОВКА НА ТРИИЗМЕРНАТА СЦЕНА ЗА ТРАНСФЕР В МУЛТИМЕДИЙНА СРЕДА 61;
Анимиране в софтуер за триизмерна графика 61;
Йерархични взаимоотношения между обекти 65;
Костна система в програмна среда за 3D графика 69;
Редактиране на анимация 73
Взаимоотношения на геометричната
повърхност и костната система 74;
Лицева анимация 78;
Рендеринг 80;
---------------------------------------------------------
ТРЕТА ГЛАВА: ТРИИЗМЕРНА ГРАФИКА В МУЛТИМЕДИЯТА 85;
Мултимедия 85;
Етапи при реализацията на мултимедиен продукт 86;
Подготовка на трансферен продукт от 3D програма към програма за композитна обработка 86;
Постобработка на кадри от програмен продукт за триизмерна графика 89;
Приложение на триизмерната графика за реализация на многопластова презентация 91; Приложение на триизмерната графика при създаване на продукция с цел презентиране чрез
триизмерна технология за бинокулярно възприемане.
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 95
Резюме 101
Summary 102
Resumen 103
Resume 104
Индекс 105
Литература 110