В Bazar.BG от 03 февруари 2021г.
Последно активен 17 май 2022г. в 12:45 ч.
Лидерът в управлението и поддръжката на сгради в режим на етажна собственост - "Вход Мениджър" ЕООД, търси да назначи организирана и комуникативна личност на позицията "Организатор дейност за обекти "Пакет лукс"
Основни изисквания:
1. Висше образование;
2. Отлично владеене на книжовен български език (английски не е задължителен, но се счита за предимство);
3. Компютърна грамостност, MS office;
4. Комуникативност, организираност, коректност, дисциплина, умение за работа в напрегнати ситуации и приоритизация на ангажименти;
5. Позицията е подгодяща за кандидати с готовност за дългосрочни договорни взаимоотношения;
6. Шофьорска книжка и активно шофиране задължително;
Като предимство се счита притежанието на собствен автомобил и базови технически умения.
Задължения:
1. Управление на сгради и комплекси от затворен тип;
2. Комуникация с клиенти, изпълнение на сигнали, посещение на обекти, контрол на подизпълнители, организация на ремонти;
3. Събиране на месечни такси на място по обектите;
4. Провеждане на общи събрания след 18:00 часа - няколко пъти в месеца;
5. Постоянна и активна комуникация по телефон, смс, вабър, мейл.
Ние ще Ви предложим:
- Трудов договор и пълни осигуровки;
- Мотивиращо заплащане - 1800 лв. брутно възнаграждение и допълнителни бонуси;
- Карта за гориво, което се поема от компанията;
- Допълнително заплащане за амортизация на автомобила;
- Работно време от понеделник до петък от 09:00 - 18:00;
- Модерна среда за работа, офис в центъра на столицата;
- Качествено обучение;
- Възможност за развитие в структурата на фирмата;
- Интервюто ще се проведе по Zoom, онлайн след първичен подбор на кандидатите, след което на среща в офиса ще бъдат поканени одобрените за вторичен подбор.
Ако подобно предложение отговаря на Вашите професионални интереси, кандидатствайте като изпратите професионална автобиография с актуална снимка.