В Bazar.BG от 18 юни 2020г.
Последно активен 23 февруари 2022г. в 10:00 ч.
МИНИСТЕРСТВО НА
ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
София 1000, ул."Шести септември" № 29,
Рег. № 8121р - 21697, Екз. № 1 08.12.2021 г.
О Б Я В Л Е Н И Е
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждането на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и заповед рег. № 8121 К - 12205/30.11.2021 г. на министъра на вътрешните работи в качеството си на орган по назначаване, обявява конкурс за заемане на 1 (една) вакантна длъжност
СТАРШИ ЕКСПЕРТ (координатор)
в сектор “Координация и системно администриране” към отдел „Районен център 112 - Бургас“ при дирекция „Национална система 112” - МВР
I. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от Закона за държавния служител;
2. Минимална образователно-квалификационна степен „Бакалавър“;
3. Област на висшето образование - съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;
4. Професионални направления - съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;
5. Минимален професионален опит - 1 година или минимален ранг - V младши;
6. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Поверително“. Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл., актът за назначаване се издава в 14 - дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
II. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Познава и използва функционалните възможности на информационно-комуникационната система на НС 112;
- Подпомага работата на операторите, проверява въведените от тях данни в електронните картони на спешните повиквания и при необходимост нанася корекции. При необходимост приема повиквания;
- Анализира и предава обработената информация за инцидентите към компетентните служби за спешно реагиране и други служби и ведомства, съгласно утвърдените правила и методически указания;
- Взема решения в сложни ситуации и координира действията на РЦ 112 с всички служби, ангажирани в процеса на обслужване на спешните случаи;
- Следи за своевременното приемане на инцидента от дежурните в службите за спешно реагиране и при липса на обратна информация в електронния картон предава инцидента по телефон или радиовръзка;
- Предава към службите всяка новопостъпила информация за инцидента;
- Проследява цялостното развитие на инцидента и обмена на информацията по случая;
- При необходимост осъществява конферентна връзка между подаващият сигнала и дежурен в съответните служби.
III. Начин за провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност.
2. Интервю.
ІV. Граници (от - до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 - от 710 лева до 1700 лева, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) - по образец.
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл - по образец.
3. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации. Когато дипломата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
5. Копие от други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VІ. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса, на адрес: гр. Бургас, комплекс „Славейков“ до бл. 49, ет. 1, всеки работен ден от 8,30-12,00 ч . и от 13,00-17,00 ч.
Телефон за справки и допълнителна информация: 02/960 10 327.
VІІ. Оповестяването на конкурса, списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” - МВР.
Копие от обявлението да се изпрати на дирекция „Човешки ресурси” - МВР и на дирекция „Национална система 112“ - МВР за сведение и изпълнение.