плажни пари Автор Джордан Адлън
Състояние: 5,5/6
Страници 160
Корица мека
Език български
Година 2009
Издателство Анхира
Категории Маркетинг и мениджмънт
Мрежов маркетинг е разпространението на продукти и услуги чрез мрежа от независими представители. Всеки представител е отговорен за консумацията и продажбата на малко количество от продуктите, като после привлича други, за да правят същото. Обемът от продажбите се генерира от много хора, всеки от които купува и продава по малко от продуктите. Комисионите се плащат въз основа на обучаването на нови дистрибутори и консумацията на продукти и услуги в мрежата. Компанията, предлагаща даден продукт или услуга, може да си спести скъпоструващите рекламни кампании, като създаде мрежа от индивиди, на които плаща, за да споделят продуктите и услугите, които харесват, с други хора, от уста на уста. Човекът, който търси възможност за повече приходи, може да генерира неограничен поток от комисиони посредством продажбите в своята нарастваща организация.