Анализ, стратегии, реализация.
В
учебника се разглеждат проблемите на маркетинга в международен план, неговото възникване и развитие, обусловено от устойчивите темпове на икономически растеж в световен мащаб, от либерализирането на международната търговия и развитието на външноикономическите връзки. Изяснени са особеностите на международния маркетинг, проявяващ се по целия цикъл: от проучване на пазарите - до реализацията на продукцията.
Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2021/2022 г.
Съдържание:
Същност и приложение на международния маркетинг
Външната среда при международния маркетинг
Международни маркетингови проучвания
Стратегии при международния маркетинг
Организиране на фирмата при международния маркетинг
Продуктовата политика в международния маркетинг
Новите продукти в международния маркетинг
Ценовата политика при международния маркетинг
Каналите за реализация при международния маркетинг
Комуникационната политика при международния маркетинг
Процесът на планиране при международния маркетинг
Контролът в условията на международния маркетинг