Учебник по Дистрибуционна политика - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО СТОПАНСТВО
Категория - Маркетинг, прогнозиране и планиране
Автор - Христо Катранджиев
Резюме
Дистрибуционните решения в съвременния маркетинг играят ключова роля за крайния успех на организацията. На дистрибуцията може да се гледа като на ключов ресурс, който се изгражда продължително време и представлява силно корпоративно обвързване с голям брой посредници. Изграждането на ефективни дистрибуционни канали е толкова важно, че то може да предопредели изхода от конкурентната борба между фирмите. В настоящия курс авторът си поставя за цел да запознае студентите с този ключов и стратегически значим елемент на маркетинга – дистрибуционната политика, както и да формира у тях практически умения за изграждане на дистрибуционни канали.
Преглеждания: 390
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.