Добри дела → Обява 37027047

Добри дела
гр. София, Люлин 6 Наблюдавай

Публикувана/обновена на 16 август в 12:37 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача
Вид
Бизнес и Икономика
Автор: Филип Котлър, Дейвид Хескил, Нанси Лий
Обем: 276 стр.
Размер в мм.: 165 х 230
Издател: Сиела
Корици: Меки
Година на издаване: 2014
Състояние: На склад
Ка 164

Бизнесът може да се развива, докато прави добро!

През последните 30 години голям брой компании доказаха, че е възможно да се сътвори един по-добър свят и едновременно с това да се увеличат печалбите. Опитът показва също, че създаването на успешни маркетингови и корпоративни социални инициативи изисква интелигентност, всеотдайност и финес. Независимо дали работите за голяма корпорация или за начинаеща фирма, генерирането на финансова печалба и социални дивиденти е въпрос на внимателно балансиране.
Корпорациите, които работят целенасочено, за да постигнат успех в маркетинговите и корпоративните социални инициативи, не само съществуват по-дълго, но и просперират повече от конкурентите си.

Маркетинг гуруто Филип Котлър и експертите Дейвид Хескил и Нанси Лий ще ви научат как да давате, за да получите повече!

“Когато излезем от тази мъгла, ще разберем напълно, че компаниите трябва да помагат – те трябва да са отговорни за нещо повече от парите, които печелят.”
Джефри Имелт, президент и главен изпълнителен директор на “General Electric”

СЪДЪРЖАНИЕ:

Въведение
Увод
Добрите намерения не са достатъчни. Защо някои корпоративни социални инициативи се провалят, а други успяват. Добри дела!
Шест социални инициативи за благоденствие чрез благодеяние
Инициативи, основани на маркетинг: нарастване на продажбите и привличане на клиенти

  • Популяризиране на каузата: Убеждаване на клиентите да се включат във вашата компания в името на добра кауза
  • Маркетинг, свързан с каузата: дарителство за каузи въз основа на продажби и активността на потребителите
  • Корпоративният социален маркетинг в подкрепа на кампании за промяна на поведението

Корпоративни инициативи: Изразяване и развиване на ценностите и целите на вашата компания

  • Корпоративна филантропия: Да предоставим директна помощ за кауза
  • Доброволен труд: Служителите предоставят своето време и умения
  • Социално отговорни бизнес практики: Промяна в начина на правене на бизнес с цел постигане на социални резултати

Нападение и отбрана

  • Нападение: Избор на социален проблем за разрешаване
  • Атака: Избор на социална инициатива в подкрепа на кауза
  • Атака: Разработване на програми за социални инициативи
  • Атака: Оценка на работата
  • Обобщение на най-добрите практики
  • Никое добро дело не остава ненаказано: Работа с циници и критици

Само за организации с нестопанска цел

  • Маркетингов подход за спечелване на корпоративни фондове и подкрепа на социални инициативи: Десет препоръки

Преглеждания: 251
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
5 лв
3778 рейтинг
Книжен храм ЕООД
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 18:03 ч.
20428 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!