Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 17:01 ч.
Има някой на прозореца.
Мъж с маска се спотайва в сенките на градината. Наблюдава първата си жертва през прозореца. Той ще го убие бавно, ще го накара да страда, ще му пусне детска песничка и ще го принуди да си плати.
Убиец в къщата ти.
Има само един човек, към когото полицията може да се обърне – бившия криминален инспектор Юна Лина, който излежава присъда в затвор с високо ниво на охрана. Така че те му предлагат начин да откупи свободата си: да помогне на Сага Бауер да спре жестокия убиец, познат като Ловеца на зайци, преди да убие отново.
Само един човек може да го спре.
Скоро се появяват нови три жертви и Стокхолм е уловен в хватката на страха. Юна Лина трябва да залови емоционално неуравновесен хищник, чиито следи на разрушение водят до потресаваща нощ, изпълнена с насилие – с по-ужасяващи последствия, отколкото някой си е представял.
Книгата е част от поредицата за инспектор Юна Лина от Ларш Кеплер.
“Кеплер плавно ни превежда от ужас към облекчение и обратното.”
Time
Съпрузите Александър (р. 1967) и Александра (р. 1966) Андорил в живота са щастливо шведско семейство с три дъщери. В литературата те са избрали псевдонима Ларш Кеплер за своя писателски тандем неслучайно, а като почит към световноизвестния шведски писател Стиг Ларшон и големия учен Йохан Кеплер. И двамата имат свои творчески биографии и известност, но решават да създадат нова идентичност, с която читателите да свържат криминалните романи, написани съвместно от тях. Опитали са се да опазят в тайна кой се крие зад псевдонима Ларш Кеплер, но успели да устоят на интереса на журналисти и читатели само три месеца.
В едно интервю, на въпроса как са могли да напишат толкова смразяващ трилър като Хипнотизаторът, и въобще защо шведските трилъри са толкова добри, те обясняват: “По някакъв начин шведското общество е много добро, почти перфектно на повърхността си, а това подтиква писателите да видят това, което е под повърхността… Ние се чувстваме сигурни в Швеция. Ето защо можем да пишем тези ужасни книги и да открием онова, което е истински плашещо…”