Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 08:43 ч.
Да превърнем непознатите в приятели, а приятелите в клиенти.
Тази книга е за читателите, които искат да разберат начините, по които се осъществява конкуренцията в интерактивния свят на интернет сайтовете и средствата за автоматизирани продажби. Ако искате да избегнете заложения от електронната търговия капан, значи тази книга е точно за вас. Ако само искате да вникнете по-добре във видовете маркетингови взаимоотношения във века на интерактивността, продължавайте да четете. Маркетингът на позволението е концепция, която дава възможност на маркетинг специалистите да оформят своето послание така, че потребителите с удоволствие да го възприемат.
Телевизионни реклами прекъсват любимото ни предаване, агенти на фирми не се колебаят да ни безпокоят, т.е. формите на традиционния начин на рекламиране се базират на идеята да откъснат вниманието ни от това, което правим в момента. Сет Годин нарича този подход – маркетинг на прекъсването и твърди, че той отдавна не води до адекватни резултати.
Вместо да безпокоят потенциалните си клиенти, като прекъсват най-ценната им стока – тяхното време, – привържениците на маркетинга на позволението мотивират потребителите да приемат посланията им доброволно. Годин представя съвсем различен подход към рекламирането на стоки и услуги. Като осъществява контакт само с онези, които са проявили интерес и желание да получат повече информация за съответната стока, маркетингът на позволението помага на компаниите да установят дългосрочни взаимоотношения с клиентите си, да изградят доверие, да бъдат осведомени за търговската марка и чувствително да увеличат шансовете за продажба.
Превърналата се вече в бизнес класика Маркетинг на позволението е сред Топ 100 на Amazon, както и на класацията на New York Times, обявена е за най-добра бизнес книга от Fortune.
“Тази виртуозна книга превърна Сет Годин в Гуруто на интернет маркетинга. Звучи банално, но това наистина е задължително четиво!”
Том Питърс
“Сет Годин е абсолютният предприемач на Информационния век.”
Business Week