Бизнес комуникации. Ръководство за успешен бизнес
отлично
Икономика
Издание 2004 г., от поредицата Harvard Business Essentials, твърда корица, 194 стр. Автор: Ричард Люки. Книгата е в отлично състояние.
- Избиране на оптималното средство за представяне на информация
- Оптимизиране на сроковете за предаване на послание
- Изнасяне на ефективна презентация
- Предложения за чернови
- Писане на ефективни имейли
- Подобряване на редакторските умения
Ефективната комуникация е жизненоважно умение за всеки, който осъществява бизнес в наши дни. Умеещите да комуникират добре имат сериозно предимство при упражняване на влияние и за бързо израстване в кариерата си.
Настоящото практическо ръководство предлага на читателите ясен и изчерпателен обзор за това как да осъществяват комуникация във всяка бизнес ситуация - от установяване на деликатната обратна връзка с наетите служители до убедителното общуване с клиентите. То дава съвети за подобряване на уменията в писането, устните презентации и индивидуалното общуване с други хора. Съдържанието включва:
- Избиране на оптималното средство за представяне на информация
- Оптимизиране на сроковете за предаване на послание
- Изнасяне на ефективна презентация
- Предложения за чернови
- Писане на ефективни имейли
- Подобряване на редакторските умения