Насилие в училищата - Спрингър колекция - психология, поведенческа криминология /Violence in Schools
Violence in Schools
Springer Briefs in Psychology. Behavioral Criminology
Отлично запазена, меки корици, 50 страници, английски език.
Тази далновидна монография синтезира текущата база от знания за смъртоносните училищни стрелби. Насочена специално за училищни специалисти, целещи се в подобряване на безопасността в училище. Разделен между корелации, интервенции и превенция, тя започва с клането във Virginia Tech като пример за видовете лична, околна и социална динамика, които обикновено водят до смъртоносно насилие в училището. Тормозът като причинно-следствен фактор за насилието в училище е специфичен фокус на констатациите, включително незабавни и дългосрочни отрицателни ефекти, психология на насилниците и жертвите и проблеми, свързани с кибертормоза. А специализираните глави предоставят подробности за когнитивно-поведенческа терапия, фокусирана върху травма, за претърпели я деца и младежи, възможности за лечение на хулигани и емпирично подкрепена програма за предотвратяване на бъдещи смъртоносни събития.
Представени в тази книга са:
-Казус от практиката: Cho Seung-Hui.
-Корелатите на насилието в училище: тормоз, психопатия, етнически и полови проблеми и др.
-Интервенции срещу тормоза.
-Лечение на травматизирани деца.
-Предотвратени училищни стрелби и неутрализирани случаи на заложници в училище.
-Моделът на безопасните училищни общности за превенция на насилието.
За професионалистите, работещи в и с училища в различно качество, оптимизирането на безопасността е основен приоритет. Насилието в училищата дава на тези читатели ясна насока към постигането на тази ключова цел.