Дигиталният език на тялото/Digital Body Language Deciphering Customer Intentions in an Online World
Digital Body Language. Deciphering Customer Intentions in an Online World
Отлично запазена, твърди корици, 214 страници, английски език.
В сложните процеси на продажби от типа „бизнес към бизнес“ купувачите пренаписват правилата. Днешният мигновен достъп до онлайн набор от информация и ресурси от брошури и портали до социални медии означава, че купувачите могат тихо да се самообучават и автономно да насочват темпото, посоката и времето на цикъла на покупка (не на продажба). За компании, свикнали да разчитат на обучени професионалисти по продажбите, които да действат като доверени съветници и да водят купувачите през дефиниран, структуриран процес от самото начало на възможността за продажба – тези промени са потенциално разрушителни в огромен мащаб. В тази виртуална маркетингова среда опитен търговски представител вече не може да "дешифрира обстановката в стаята". Днес B2B маркетолозите трябва да декодират цифровия език на тялото на купувача, за да разберат ролите, нуждите от информация, времето и намеренията за покупка на неговия до голяма степен безличен и неуловим целеви пазар. В тази обмислена и новаторска книга Стивън Уудс помага на B2B маркетинг професионалистите да разберат новата динамика на маркетинга на сложни продукти и услуги. Той разглежда новите инструменти, достъпни за купувачите, как да разчитат дигиталния език на тялото и как да реагират най-ефективно, за да увеличат максимално обема и качеството на потенциалните клиенти. Уудс показва, че като възприемат концепцията за дигитален език на тялото, търговците могат да се ангажират отново с колегите по продажбите на по-стратегическо ниво и да увеличат тяхната полезна стойност за предприятието.