Английско-български речник по маркетинг - Peter Collin
Доставка
Лично предаване; Купувача
неизползвана
безупречно състояние
Издадена: 2004
ISBN: 9545284196
Жанр Речници
кн. 15 от поредица
Справочници "21. век"
Размери: 14x21
Мека корица
Илюстративен материал: без илюстративен материал
Брой страници: 408
Изданието съдържа повече от 12 000 термини и ключови фрази от сферата на маркетинга и рекламата, организирани азбучно. Речникът е следствие на продължителна и задълбочена работа на три от водещите издателства в България - "Труд", "Прозорец" и "Тракия-М", както и на широк екип от преводачи, редактори и консултанти. Българското издание е създадено върху основата на популярната в Европа и в цял свят серия специализирани речници на Peter Collin. Достоверно е възпроизведен английският оригинал. Към всяка статия са включени множество ключови фрази и техния аналог на български език. Речникът е предназначен за широк кръг специалисти, студенти, преподаватели, търговци, професионални преводачи и за всички, които използват английския език.
Преглеждания: 186
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.