Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 06:36 ч.
Историята на един култов моден бранд.
Вече 150 години чантите “Монограм” на “Луи Вюитон” могат да се видят в ръцете на знаменитости и кралски особи. Като млад Луи търси късмета си в Париж, по-късно луксозният бранд процъфтява през периода на двете световни войни, на Голямата депресия, в епохата на джаза и суинга през шейсетте.
Като проследява в детайли възхода на “Луи Вюитон” до статуса на икона през осемдесетте години на двайсети век, създаването на модния повелител LVMH и наемането на Марк Джейкъбс през 1997-а, тази неофициална биография на “Луи Вюитон” разкрива трансформацията на компанията за производство на чанти в модна къща от световна величина. Страхотни снимки и завладяващ текст илюстрират историята на най-луксозната модна марка в света до днес, когато тя продължава да се развива под ръководството на творчески директори като Никола Жеские и покойния вече Върджил Абло.
Бляскавият успех на фамилия Вюитон започва през далечната 1854 година в работилничка за опаковане, минава през преосмисляне на пътническия сандък и акостира в съвремието ни с невероятна пъстрота и разнообразие, без да изневерява на първоначалния замисъл – удобство, шик, стил.
Какво е “Монограм”? Кои известни дизайнери на облекло и аксесоари обвързват творчеството си с мисията да съхранят и развият наследството на компанията? Защо всички звезди обичат “Луи Вюитон”?
Четете, разглеждайте, носете в чантата или куфара си тази книга албум за зашеметяващата история на световна марка № 1 за чанти и куфари.
Карън Хоумър е моден журналист, писала е за “The Times”, “The Telegraph”, “Harpers & Queen”, “Elle”, “World of Interiors” и “Vogue”. Живее в Лондон.