NB Един 32-битов полетен контролер → Обява 40592639

NB Един 32-битов полетен контролер
гр. Разград, Орел Наблюдавай

Публикувана/обновена на 31 октомври в 19:36 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача
NB Един 32-битов полетен контролер Вграден 6-осов жироскоп с режим на задържане на височината без GPS модул за FPV RC Фиксирано крило Фиксирано крило
Характеристика: • Поддръжка за три типа: обикновен (T-tail), V-tail, Delta wing. • Три режима на полет: самостабилизиращ се режим, ръчен режим, задържане на височина. • Уникален режим на задържане на височината на барометъра, лесен за работа, безопасен полет, специално препоръчан за начинаещи. • 32-битов процесор, високопрецизен барометър, 6-осен сензор. Спецификация: • Размер на продукта :40*25*5 мм • Тегло :4гр • Работно напрежение :5V-16V • Работен ток :20mA • Работна температура :-15°C - 65°C • Жироскоп чувствителност: 2000sec/s • Подходящо серво: 1,52 ms имитирано серво, 1,52 ms серво за данни • Съвместимост с дистанционно управление: PPM,PCM,2.4G Контрол на полета с фиксирано крило с барометър, измерващ височината чрез барометър, след това ключ за получаване на спасителна функция! Освободете всички джойстици на дистанционното управление във висок режим и автоматично възобновете автоматичното летене на височина 35 метра! ! Контролът на полета, който начинаещите и ветераните могат да използват! Точки за внимание при полет: Първо, вижте инструкциите, направете добра работа по инсталирането и пускането в експлоатация. Второ, проверете многократно посоката на управление на жироскопа и посоката на управление на джойстика. (Първо проверете посоката на работа на жироскопа, след това регулирайте посоката на управление на дистанционното управление) Тест на земята. Когато дистанционното управление е в режим на фиксирана височина, зелената светлина мига бързо, дроселът се натиска, моторът се върти бързо, повърхността на асансьора се повдига нагоре и асансьорът е обърнат надолу. Не може да излети (тази стъпка е много важна) Трето, когато използвате това управление на полета за първи път или когато сменяте приемника и т.н., позицията на лоста на дистанционното управление трябва първо да бъде калибрирана. (В някои случаи моторът ще се върти, имайте предвид) Ако не е калибриран, управлението на полета няма да работи правилно. Четвърто, управлението на полета може да балансира елероните, повдигачите и повърхностите на руля едновременно. Пето, във високия режим можете да свалите с един бутон. (Тоест да натиснете дросела до полюса, самолетът ще излети на земята и автоматично ще се изкачи на височина от 35 метра) Шесто, в новото място, първото GPS позициониране, отнема около 2 минути, позиционирането е много бързо, светлината на GPS модула не се използва като основа за успех на позиционирането, главно зависи от това дали червената светлина на полета управлението е винаги включено, освен това позиционирането не е Ако е успешно, управлението на полета няма да бъде отключено. Само когато позиционирането е успешно, самолетът може да бъде стартиран. Седмо, относно загубата на връщане на контрол, моля, задайте в дистанционното управление.
Преглеждания: 337
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
80 лв
BONSAI
В Bazar.BG от 24 май 2016г.
Последно активен днес в 07:15 ч.
36 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!