Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен вчера в 09:11 ч.
Маркетинговият план в книгата:
Инвестирайте време, енергия и пари в маркетинга си.
Стратегията е на първо място – бъдете специални за вашите клиенти.
Добре опознайте целевите си клиенти – присъединете се към разговора, който водят в умовете си.
Ясно изразете проблемите, които можете да разрешите.
Създайте неустоими предложения с директен отговор.
Изберете подходящите медии, чрез които да предадете своето послание.
Наемете експерти.
Спрете да продавате и започнете да образовате и съветвате.
Развийте маркетинговата си инфраструктура.
Разполагайте с неограничен бюджет за маркетингови стратегии, които работят.
Възползвайте се от различни маркетингови технологии.
Предоставяйте обслужване на световно ниво.
Предлагайте скандални гаранции.
Целта ви е да се уверите, че клиентите ви постигат желаните резултати.
Продавайте им каквото искат, но им давайте това, от което се нуждаят.
Увеличавайте доживотната стойност на клиентите си.
Измервайте и следете възвръщаемостта на инвестициите в маркетинга си.
Създавайте маркетингови, изпълнителни, административни системи, както и системи за продажби.
Уволнете проблемните клиенти с ниска стойност.
Организирайте и стимулирайте получаването на препоръки.
Инфографика от Донаха Хюз.
“Най-краткият път към парите – така бих описал тази книга с едно изречение. Нарочно пиша това в самото начало на книгата, защото не искам да ви губя времето. Знам, че това със сигурност би отблъснало много хора, но честно казано бих предпочел тези хора да четат нечия чужда бизнес книга, пълна с клишета като следвай мечтите си, работи здраво, наеми правилните хора и други врели-некипели.
Ако искате това, тогава потърсете нещо в Амазон. Там ще намерите безброй посредствени книги, написани най-вече от професионални автори и изследователи, които всъщност никога не са изграждали успешен бизнес. Тази книга по напълно откровен и безсрамен начин ще ви покаже как да развиете бизнеса си и да пожънете наградите от този успех.
Привличайте повече клиенти, правете повече пари и изпъкнете от тълпата.”
Алан Диб
“Всеки знае, че маркетингът става твърде сложен. Алън Диб решава този проблем с брилянтната си книга. Прочетете я и опростете живота си.”
Ал Рийс, автор на бестселъра Позиционирането: Битката за вашия ум