BMW M3
През последните 5 години откакто колата е при мен е проект, който съм развивал с доста четене и средства. Колата е внос от Испания, с перфектно купе, без никакви ръжди. Ще се опитам да опиша основните неща, които са правени. Двигател: - 173 800km - Виско - 178 720km - Цялостен ребилд на ванусите с комплекта на Beisan, сменени водачи на веригата, обслужване на главата, гарнитура на глава, реглаж на клапани, свещи и всички прилежащи гарнитури, масло на скоростната кутия - 179 100km - Бензинова помпа AEROMOTIVE 340 LPH Stealth - 186 500km - TPS датчици - 191 150km - Последна смяна на биелни лагери, водна помпа, термостат, ремъци и ролки, тампони на двигателя - Маслото се сменя на всеки 3-5000км, последна смяна на 194 000км - Ремап от KBD 276PS на Mustang дино - K&N intake Генерация: - Magnaflow, модифицирана със спортни катализатори HJS EURO 4 Окачване: - Усилено купе с планки при задния мост - Strong Flex полиуретанови тампони на задния мост - X-brace - BC Racing BR Coilovers с офсетнати плейтове - Рециклирана жълта . 712 рейка с нови накрайници - Цялата хидравлична система е ревизирана (рециклиран маркуч за високото налягане, сменени казан и маркучи за ниско налягане) Трансмисия: - Сменен GPS датчик и Salmon реле - Burkhart HIGH performance хидравлично масло - CSL софтуер с SMG Inertia Update - Ребилднат диференциал с Racing Diffs комплект - Каре на кардана Спирачки: - Предни Brembo апарати от Megane RS Trophy-R, OE CSL спирачни дискове, HEL армирани спирачни маркучи и FERODO DS2500 накладки - Задни Brembo апарати от Porsche 996, OE спирачни дискове, Probrake армирани спирачни маркучи и FERODO DS2500 накладки Предните апарати са купувани чисто нови, задните са втора ръка, изцяло ревизирани. Цвета на апаратите е BMW 1M Valencia Orange. Този сетъп запазва максимално близко баланса на спирачното усилие до стандарния - 0. 5% разлика. Гуми/Джанти: - 18" 10J BBS RE1608 - изключително редки джанти, които не се продават свободно. Джантите са от WTCC колата на Себастиан Льоб от 2014-та, с гуми Bridgestone Potenza Sport 265/35/18 - 18" Style 67 със зимни гуми. Джантите са в доста лошо състояние, дойдоха с колата и никога не съм ги карал - H&R фланци - Apex шпилки с гайки Muteki SR45R Екстериор: - Streamline/Haimus racing CSL дифузьор - Оранжева оптика (чисто нови OEM LED стопове, Magneti Marelli мигачи, само страничните мигачи са втора ръка, прелакирани от е38) - Сменени OEM предна и задна емблема - Полирани и прелакирани фарове с положено защитно фолио Интериор: - Cobra Nogaro седалки с шини на Brey Krause за оригиналните е46 релси (оригиналните седалки са включени в цената) - Titanium Storm Motorwerks - пълен комплект - Пиано лак лайстни - AVIN Avant 4 мултимедия с чисто нова конзола за смяна на позицията на модула за контрол на климатика - Сменено стъкло на огледалото за обратно виждане Колата може да бъде прегледана във всеки оторизиран сервиз на марката. Цената не търпи коментар, може да се намали, ако се продаде без BBS джантите и Cobra седалките. Тест драйв е възможен само след капаро.
Допълнителна инфомация:
- • 2(3) Врати
- • Блокаж на диференциала
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Ксенонови фарове
- • Лети джанти
- • Мултифункционален волан
- • Навигация
- • Напълно обслужен
- • Парктроник
- • С регистрация
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Централно заключване
- • Шибедах
//www.youtube.com/embed/sxZxlm67axQ
Преглеждания: 1 404
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.