Nokia X30 / G22 / Вертикален кожен калъф кейс
За защита и на екрана към кейса може да се добави ВИСОКОКАЧЕСТВЕН 9H закален стъклен протектор за цял екран OG Premium Full Glue Tempered Glass, с цяло лепило и тънка черна рамка, доплаща се + 13 лв.
Вертикален калъф закупен самостоятелно без стъклен протектор е на цена 14.95 лв.
Наличен за модели на Nokia:
* X30
* G22
Налични цветове: Черен *** Кафяв
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
* Изработен от изкуствена кожа
* Вертикално отваряне - капака се отваря надолу
* Магнитно закопчаване
* Джоб за съхранение на карти с прозрачен визьор
* Меко черно непрозрачно силиконово легло за телефона, предпазващо го от всички страни
* Прецизна изработка с всички необходими отвори за конкретния модел.
Ако вертикалното отваряне не е удобно за вас, предлагаме същите калъфи и с хоризонтално отваряне тип тефтер.
Предлагаме стъклени протектори за екран и за задните камери и различни кейсове и кожени калъфи за телефони Samsung, Huawei, Honor, Xiaomi, Poco, Motorola и Nokia и за таблети Huawei, iPad, Lenovo, Samsung, Xiaomi и Nokia.
Предлагаме и аксесоари за смарт часовници и гривни на горепосочените марки.
Всичко може да се види в другите ни обяви.
Всички стоки могат да се закупят на място в София. Също изпращаме с куриер с наложен платеж. Работим САМО с Еконт с възможно най-голямата отстъпка от 30%. Цялата отстъпка предоставяме на нашите клиенти. Необходими са ни име, телефонен номер и офис или адрес до който да изпратим стоката.
Цени на доставката с Еконт (за един кейс / калъф) с включени 30% отстъпка от цената на доставката, такса наложен платеж, преглед, тест, застраховка и SMS известяване:
> > До офис в населено място с офис на Еконт: 4.60 лв.
> > До адрес в населено място с офис на Еконт: 5.80 лв.
> > До адрес в населено място без офис на Еконт: 7 лв.
Цените за доставката са актуални към месец Февруари 2024 год. Възможно е отклонение от тези цени с няколко стотинки надолу или нагоре поради динамичната такса "пътни условия" която Еконт актуализират периодично.
Доставките с Еконт до адрес в събота имат оскъпяване с около 2 лв., защото е почивен ден и трябва да бъдат извършени до 15:00 ч.
Моля, използвайте правото си на ПРЕГЛЕД и ТЕСТ и ако има нещо нередно се свържете с нас незабавно, докато сте при куриера.
Приемаме рекламация за повредена, липсваща или сгрешена стока само и единствено по време на преглед и тест! Към Еконт също може да се заяви рекламация за повредена или липсваща стока само след използван преглед и тест.
Поради множеството злоупотреби от недобросъвестни клиенти, не заменяме стока когато някой друг вместо вас е взел пратката без да я провери или вие сте я взели без да я проверите и вкъщи (или след като е приета от куриер на адрес) сте установили, че има нещо нередно.
Не носим отговорност за стока изпратена здрава от нас, но повредена от Еконт, когато не използвате преглед!
Всяка пратка пътува със застраховка (обявена стойност), но за да е валидна тя при повредена стока, това трябва да се установи при прегледа пред куриера.