Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 08:43 ч.
Творчески уроци по лидерство от кариерата ми в NIKE
Когато Грег Хофман се присъединява към Nike като стажант по графичен дизайн, няма никаква представа, че ще се озове в позицията на възможно най-старшия маркетинг мениджър на най-прочутата марка в света.
През следващите двайсет и седем години Хофман участва в някои от най-емблематичните рекламни кампании в историята, от „Find your greatness” („Открий своето величие“) по време на Олимпийските игри в Лондон през 2012 г. до „Risk everything” („Рискувай всичко“) от Световното първенство по футбол през 2014 г. Работата му го отвежда от централния офис на Nike в Орегон до стадиони, кортове и игрища по цял свят.
В крайна сметка той е назначен за главен маркетинг директор, отговорен за разпознаваемостта на марката и нейния Swoosh по целия свят.
Хофман се оттегля от Nike през 2020 г. Fast Company, Business Insider и AdAge го посочват като един от водещите творчески умове в света.