Всички знаем, че клиентът е цар, че той винаги е прав и т.н. Но какво всъщност трябва да направим, за да бъдат клиентите ни напълно удовлетворени? Какво е това, което умните и находчиви хора знаят за обслужването на клиентите, а ние пропускаме? Как да се поучим от най-добрите и да приложим техните практики в нашия бизнес?
Отговорите се съдържат в "Хитрините на бизнеса: за клиентите." Тази книга ще ви покаже как:
• да наложите практиката "клиентът преди всичко"
• да скъсите дистанцията с клиентите си
• да управлявате клиентите си
• да превърнете оплакванията на клиентите в бизнес възможност
• да създадете лоялни и трайни клиенти
• да се възползвате от маркетинга на взаимоотношенията
• да спечелите нови клиенти
• да се сдобиете с нови клиенти чрез Интернет