Растеж - как идеалите помагат за разрастването и доходността / Grow. How Ideals Power Growth
Grow.
How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies
Сравнително запазена, твърди корици, 322 страници, английски език.
"Десет години изследвания разкриват тайния източник на растеж и печалба..."
Кои предприемачи имат темп на растеж, утроен от този на конкурентите и превъзхождат пазара с огромна разлика? Кои доминират в своите категории, създават нови категории и максимизират печалбата в дългосрочен план?
Въз основа на уникално десетгодишно проучване за растеж, включващо 50 000 марки, Джим Стенгел показва как 50 от най-добрите компании в света(Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos, Innocent и т.н.) имат кауза и ефектна връзка между финансовото представяне и способността им да се свързват с фундаменталните човешки емоции, надежди, ценности и по-големи цели.
Книгата е базирана на безпрецедентно емпирично изследване, вдъхновено (когато Стенгел беше глобален маркетингов директор на Procter & Gamble) от проучване на компании, растящи по-бързо от P&G. След като напуска P&G през 2008, Стенгел провежда ново проучване в сътрудничество с глобалната изследователска фирма Millward Brown Optimor. Това проучване проследява връзката за период от десет години между финансовите резултати и ангажираността на клиентите, тяхната лоялност и подкрепа за компаниите.
След това, изследвайки това, което се случва в „черната кутия“ на съзнанието на потребителя, Стенгел и неговият екип се включват в невронаучни изследвания, за да разгледат ангажираността на клиентите и да измерят подсъзнателните нагласи, за да определят дали най-добрите бизнеси в проучването на Стенгел са били повече свързани с "по-висши" идеали от другите.
По този начин Grow умело съчетава вечните истини за човешкото поведение и ценности в рамка за действие – как откривате, изграждате, комуникирате, доставяте и оценявате своя идеал. Чрез колоритни истории, извлечени от неговите завладяващи лични преживявания и „дълбоки гмуркания“, които разкриват истинските причини за такива успехи като Pampers, HP, Discovery Channel, Jack Daniels и Zappos, Grow показва пътя към бизнес успех през двадесет и първи век.