Индивидуален онлайн курс: Google Ads - базово практическо обучение
Индивидуален онлайн курс: Google Ads - базово практическо обучение
За кого е подходящ курсът?
Индивидуалният курс е изключително полезен за всеки, който иска да
научи или да подобри своите умения за създаване, управление и
оптимизиране на рекламни кампании в Google Ads. Такъв курс може да
предложи персонализирано обучение, което е адаптирано специфично към
нуждите и целите на учащия се.
Курсът може да бъде особено полезен за:
- Маркетинг специалисти и мениджъри, които вече работят в областта на маркетинга и желаят да разширят своите познания и умения в областта на рекламата в Google.
- Предприемачи и собственици на бизнес, които искат да управляват своите собствени рекламни кампании в Google Ads и да оптимизират разходите за реклама.
- Фрийлансъри, които предлагат услуги в областта на дигиталния маркетинг и искат да добавят Google Ads към своите услуги.
- Хора, които търсят кариерни възможности в областта на дигиталния маркетинг и искат да усъвършенстват своите умения в Google Ads.
- Е-комерс и онлайн магазини и всички бизнеси, които искат да увеличат продажбите и видимостта на своите продукти чрез рекламни кампании в Google.
- Малки и средни предприятия, които искат да привлекат нови клиенти и да увеличат своето онлайн присъствие.
- Фирми, които искат да обучават своите служители в областта на Google Ads.
Как ще се проведе курсът?
Изцяло онлайн,в реално време с учител на живо.
Каква е продължителността на курса?
Курсът е синхронен, практически. Продължителност на обучението – 7
уч.ч. за целия курс / 1 уч.ч. е 45 мин. /, които се провеждат в удобно
за двете страни време за период максимум от 4 седмици. Завършва с
финален изпит.
Колко струва обучението?
Цена за индивидуално обучение: 320 лв.
Ще получа ли сертификат?
Да,успешно завършилите получават безплатeн дигитален сертификат.
Кога започва курсът и до кога мога да се запиша?
Може да се запишете по всяко време чрез формата за записване на сайта.
Какво е включено в учебния материал?
1. Дигитален маркетинг:
- Основни канали, развитие и бъдеще;
- Разликата между рекламите и "органичните" резултати от търсенето.
- Google Ads. Как функционират Google Ads :
- Мрежи и формати;
- Избор на подходящия тип кампания. Сравнение с конкурентите;
- Как Google Ads може да работи за бизнеса Ви.
3.Структурирате акаунт в Google Ads.
Настройки на кампания в мрежа за търсене на
Googlе
Създаване на кампания, която достига до нови клиенти:
- Избиране на цел;
- Задаване на стратегия за офериране и бюджет;
- Проверка за показването на рекламите;
- Създаване на реклами;
- Добавяне на активи;
- Поддържане на ангажираността.
Настройки на кампания в дисплейната мрежа
- Основни показатели на Google Ads, анализ на данните
- бонус настройка на Google Analytics