Доставка с Еконт

Вграждане на нови пити на ДПФ DPF Катализатор Audi Mercedes BMW VW Skoda Citroen Ford Opel Peugeot → Обява 45312474

Вграждане на нови пити на ДПФ DPF Катализатор Audi Mercedes BMW VW Skoda Citroen Ford Opel Peugeot
гр. София, Младост 1 Наблюдавай

Публикувана/обновена на 16 юли в 13:36 ч.

ВГРАЖДАНЕ на НОВИ ПИТИ на ДПФ DPF и КАТАЛИЗАТОРИ
ЦЕНА при запитиване спрямо автомобил и
двигател.
ЗА ЦЯЛАТА СТРАНА РАБОТИМ С ЕКОНТ – 0895-217-411
KATALIZATORI.ALLE.BG
NOV-DPF-FILTAR-CENA.ALLE.BG
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА КАТАЛИЗАТОРИ И ДПФ / ФАП
ФИЛТЪР DPF FAP за АВТОМОБИЛИ и бусове.
Внедряване на чисто нова керамична пита на
мястото на запушената или счупена такава.
Връщаме старата пита за да може клиента да
я продаде. Можем и ние да я купим ако клиента пожелае.

AUDI АУДИ A3 A4 A5 A6 А6 A7 A8 Q1 Q3 Q5 Q7
BMW БМВ E39 E46 E60 E38 E90 E92 X1 X3 X4 X5 X6 Z3 Z4 Z8 F30 F31 F34 G20 G21 G28 F10 F11 F07 G31 G30 F32 F33 F36 E63 F13 G11 G12 F01 F02 F04 E65 E66 E87 E82 E81 F20 F21 F52 F40
MERCEDES W169, W176, W177, W245, W246, W242, W247, S203, W203, W204, W211, W212, S204, C204, W205, S205, C205, W206, CITAN, W415, W420, CL, C117, X117, C118, X118, CL203, CLS C219, CLS C218, CLS X218, C257, W211, S211, W212, C207, S212, W213, C238, S213, GL X164, GL X166, GLA X156, GLA H247, GLB X247, GLC X253, GLC C253, GLE W166, GLE C292, GLK X204, ML W163, ML W164, W166, SPRINTER W907, W910, W447, VIANO W639, VITO W638, W447.
VOLKSWAGEN VW AMAROK, ARTEON, ATLAS, BEETLE, BORA, CADDY, CARAVELLE T4, T5, T6, GOLF, JETTA, LUPO, PASSAT, PHAETON, POLO, SCIROCCO, SHARAN, T-CROSS, T-ROC, TIGUAN, TOUAREG, TOURAN, TRASPORTER, UP.
CITROEN СИТРОЕН Berlingo, C-crosser, C-elysee, C1, C2, C3, C3 Aircross, C4, C5, C8, DS, Ds4, DS3, DS5, Jumpy.
PEUGEOT ПЕЖО – 1007, 107, 108, 2008, 206, 207, 208, 3008, 308, 408, 5008, 508, 807, Bipper, Partner, Rifter, Traveler, RCZ.
FORD – B-max, C-max, Ecosport, Explorer, Fiesta, Focus, Galaxy, Kuga, Maverick, Mondeo, S-max, Tourneo.
HONDA – Accord, Civic, Element, FR-V, HR-V, Jazz, Legend, CR-V.
HYUNDAY – Accent, Elantra, I10, I20, I30, I40, Ioniq, ix20, ix25, ix35, ix55, kona, Santa fe, Tucson.
KIA – Carens, Carnival, Ceed, Optima, Picanto, Rio, Sorento, Soul.
TOYOTA – Auris, Avensis, Aygo, Camry, Corolla, FJ Cruiser, Hilux, Land Cruiser, Prius, Rav4, Tundra, Yaris.
SKODA – citigo, Fabia, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Octavia, Rapid, Roomster, Scala, Superb, Yeti.
SEAT – Alhambra, Altea, Ateca, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo.
OPEL – Astra, Combo, Corsa, Insignia, Meriva, Mokka, Vectra, Zafira.
ALFA ROMEO – 156, 159, Brera, Giulia, Giulietta.
CHEVROLET – aveo, Captiva, Orlando.
CHRYSLER – 300, Voyager, Pacifica, PT Cruiser.
DACIA – Dokker, Duster, Jogger, Lodgy, Logan, Sandero.
DAIHATSU – Materia, Terios, Feroza.
DODGE – Caliber, Caravan, Challenger, Charger, Dakota, Durango, Journey, Nitro, RAM, Stratus.
FIAT – 500, 500L, 500X, Bravo, Doblo, Tipo, Fiorino, Freemont, Idea, Linea, Panda, Qubo, Scudo, Sedici, Ulysse.
GMC – Acadia, Canyon, Envoy, Yukon.
GREAT WALL – Cool Bear, Hover, Steed.
HAVAL – Big Dog, Cool Dog, Dargo, F5, F7, H2, H4, H6, H9, Jolion, M6.
HUMMER – H1, H2, H3.
INFINITI – EX, FX, JX, Q30, Q50, Q60, Q70, QX30, QX50, QX55, QX56, QX70.
JAGUAR – F-PACE, F-TYPE, S-TYPE, XE, XJ.
JEEP – Cherokee, Commander, Compass, Grand Cherokee, Grand Commander, Liberty, Patriot, Renegade, Wagoneer.
LAND ROVER – Defender, Discovery, Freelander, Range Rover.
LEXUS – GS, GX, IS, NX, RX, LX.
MAZDA – 2, 5, CX-3, CX-30, CX–4, CX-5, CX-50, CX-60, CX-7, CX-70, CX-8, CX-80, CX-90, MX-30.
MINI COOPER – Clubman, Countryman.
MITSUBISHI – Colt, Eclipse Cross, Galant, Grandis, L200, Lancer, Outlander, Pajero, Xforce.
NISSAN – Almera, Juke, Note, Navara, Pathfiner, Qashqai, Terrano.
PORSCHE – Cayenne, Macan, Panamera.
SUBARU – Forester, Impreza, Justy, Legacy, Outback.
SUZUKI – Across, Baleno, Dzire, Grand Vitara, Ignis, Jimmy, Swift, Vitara, SX4.
VOLVO – C30, C40, S40, S60, S70, S80, S90, V40, V50, V60, V70, V90, XC40, XC60, XC70, XC90.


Какво е катализатор?

Катализаторът най-общо казано е елемент от изпускателната система на автомобила имащ за цел намаляване на емисиите от вредните газове, които двигателят отделя в атмосферата.

Устройство на катализатора

Катализаторът представлява една или няколко керамични или метални пити разделени по цялата си площ на канали с диаметър от 0.2мм. Катализаторът е увит в термоустойчива вата и вграден в метален корпус (кожух). В керамичната пита на катализатора има внедрено покритие фин слой от благородни метали, които при висока температура над 300 градуса по Целзий стартират реакция на окисляване на вредните газове: въглероден оксид, въглеводород и азотен оксид. Те се неутрализират посредством добавяне на молекула кислород и се превръщат във въглероден диоксид, азот и вода.

Катализаторът отвътре

катализатори
Проблеми и запушване на катализатора

Свръхнагряването на катализатора най-често е причината за неговото запушване и повреда. Това най-често е породено от прекалено богата горивна смес и достигане на неизгоряло гориво в изпускателната система на автомобила. Горивото, попаднало там, се възпламенява повишавайки значително температурата на структурната решетка на питата. Понякога при неуспешен опит за палене или бутане на автомобила в катализатора се натрупва гориво, което се възпламенява разрушавайки вътрешната структура.

Пагубно за катализатора е и използването на бензин богат на олово, то се наслоява върху вътрешната страна на каналите, което води до тяхното запушване. Друг проблем е ако двигателя „гори“ масло, което също запушва катализаторните канали. Възможни са и повреди свързани с удари, а също така и трептения по изпускателната система, породени от неправилен монтаж.

Премахване на катализатора

Смята се, че след пробег от 120-150 хиляди километра , катализаторът спира да пречиства изгорелите газове и става негоден или пък се запушва. Всъщност, ако автомобилът е експлоатиран правилно с качествени горива, без проблеми свързани с горивната система, експлоатационният живот на катализатора е значително по-голям. Поради наличието на ценни метали, които се продават, често собствениците на автомобили сами си премахват катализатора с цел да „изкарат“ малко пари, тъй като самите керамични пити се изкупуват заради ценните метали внедрени в тях. Много са и неприятните случаи на откраднати катализатори.

Все пак ако катализаторът е задръстен, това води до по-висок разход на гориво и значително намалена тяга при движение. При това положение премахването на катализатора е препоръчително. Тъй като новите катализатори са на доста високи цени в порядъка на 800 – 1000 лв, ние предлагаме възстановяване на керамичната пита на значително по ниска цена.

Възстановяване на катализатори
катализатори
В много от случаите, когато катализаторът е запушен или просто липсва, собствениците на автомобила слагат на негово място резонаторно гърне или дори просто цилиндрична тръба. В тези случаи тръбата или дори резонаторното гърне не намаляват скоростта на изгорелите газове. В следствие на това ламбда сондата, която е инсталирана след катализатора, отчита прекомерно висока скорост на изгорелите газове, оттам дава грешка на борд компютъра на автомобила. Светва чек лампата на таблото за проблем в горивната система, горивна смес и т.н. и влизане на работата на двигателя в авариен режим. Продължителното каране на автомобила с индикация за тази грешка често води до неравномерна работа на двигателя, заглъхвания, давене при рязко подаване на газ и т.н. Често майстори манипулират индикациите на втората ламбда сонда с цел да се избегнат тези смущения, но това не води до трайно и качествено отстраняване на проблема.

Друг проблем при отстранен катализатор и вследствие на това огромна скорост и налягане на изгорелите газове при преминаването им по цялата изпускателна система е големия шум, който се предизвика и достига до вътрешността на купето и пасажерите. Нивата на шум в купето се повишават значително и то във всички обороти на двигателя, тоест не само при форсиране и високи обороти.

Голямата скорост на изгорелите газове има и други негативни последици за цялата изпускателна система, по бързо износване и направо разрушаване на вътрешните прегради на всички гърнета по системата. Особено когато колата се кара на газ, тогава значително се повишава и нивото на конденз по цялата система. Освен газовете в преградите на гърнетата се блъска и вода, която има много по голяма сила, което ускорява в пъти унищожаването на шумонамаляващите свойства на гърнетата.

катализатори
Важно е да се отбележи, че освен пречистване друго свойство на катализатора е намаляване на скоростта на изгорелите газове. Тоест съвременните автомобили са проектирани така, че да работят с внедрен катализатор, което пряко или косвено води до:

- Изпращане на коректна информация посредством втората ламбда сонда до компютъра на колата, показваща приемлива скорост и налягане на изгорелите газове. В следствие на това двигателят не влиза в авариен режим;

- Запазване на ниските нива на шум извън и вътре в купето на автомобила;
Преглеждания: 928
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
1 лв
Покажи телефон08XX XXX XXX (покажи)
Потребител 4068380
В Bazar.BG от 17 април 2024г.
Последно активен 16 юли в 13:39 ч.
1 обява на потребителя
Съобщи за нередност!