Глобална комуникация в мултикултурна и международна бизнес среда / Communicating Globally
Communicating Globally. Intercultural Communication and International Business
Отлично запазена, меки корици, 319 страници, английски език.
Книгата представя общокултурна картина на различни възгледи за света, ценни прозрения за разбирането и преодоляването на културните различия и ясен път към международния бизнес успех. Този текст интегрира теорията и уменията за междукултурна комуникация с практиките на мултинационалните организации и международния бизнес. Книгата обсъжда последиците от тези подходи и новите умения, необходими за провеждане на международен бизнес и навлизане на световния пазар. Тя също разглежда междукултурните преходи и междукултурните взаимоотношения, както и как виртуалните групи или екипи и постоянната промяна влияят върху мултинационалните организации. Авторите предоставят допълнителна представа за правенето на бизнес в чужбина чрез изследване на значими географски региони и наблягане на културни теми и модели, бизнес поведение и характеристики, както и нововъзникващи тенденции. Включено е също ръководство за регионални ресурси, което създава разумна основа за читателите да продължат своите собствени междукултурни или международни бизнес изследвания, като лично трансформират своето разбиране в индивидуално поучително знание.