Маркетинг и феминизъм - текущи проблеми и проучвания / Marketing and Feminism
Marketing and Feminism. Current Issues and Research
Много добре запазена, меки корици, 282 страници, английски език.
Книгата събира най-доброто от текущата наука за феминистките перспективи в маркетинга. Чрез динамични и често противоречиви дискусии, авторите подчертават и оспорват предположенията за жените и пола в маркетинговата теория и практика както от исторически, така и от настоящ контекст. Ключовите въпроси и дебати включват:
* тъмната страна на женската консумация
* жените и маркетингът в социалистическите икономики
* жени и реклама
* екофеминизъм и маркетинг
* пол, маркетинг и културно многообразие
* маркетинг, секс и сексуалност.
Написана от международно признати експерти по маркетинг и феминизъм.