Volvo V50 2.5T AWD 6-speed
На вашето внимание представям личния си автомобил - Volvo V50 2. 5T 2008-ма година, внесен от Швейцария. Приятно и не прекалено голямо комби с 230 кончета, халдекс и 6 ръчни скорости. Както е видно има и някоя друга екстричка, колкото да се почувстваме хора : ) Искате безопасен семеен автомобил с малко повечко сила? Volvo V50 Искате т. нар. слийпър? Volvo V50 - шведския братовчед на Фокус ST откъдето идва и окачването и силовото предаване. Двигателя си е добрата изпитана формула на Волво - редови петак с турбо. Имате тинейджър, който иска мощна кола, но определено не му стига стажа да кара небезизвестна немска марка със задно задвижване? Volvo V50 - споменах халдекса. . . нали? Тук не губим време да изглеждаме нелепо, да въртим гуми и търсим сцепление - насочваме колата, натискаме газта и максималните 320 нютонметра приятно ни прилепват към кожените седалки, започвайки от 1500 оборота, та чак до 5500. Моля, отделете време и разгледайте приложените ремонтни карти - по колата не е пестено нищо. Накратко каквото се сещам в момента: - зареден климатик преди 3 седмици; - обновени фарове - нови стъкла, фолио, ЛЕД на дълги и къси, почистване на целия корпус на фаровете и на места се погрижихме за леко оголена инсталация; - моторно масло и филтри преди няма повече от месец; - маслата на скорости и диференциали са сменени малко след като я купих; - съединителя е сменян преди аз да я купя - потвърдено ми е от два различни сервиза; - пълен ребилд на главата + ангренажен комплект, свещи и тн. при небезизвестния сервиз 100R познат като Румен от Тополи; - пълен ребилд на преден и заден мост в сервиз Ауто Пулс (отново, моля прегледайте приложените снимки внимателно), за да може тези 230 кончета да стоят мирно на пътя; - смяна на муфата на раздатката и всички прилежащи семеринги + масла в сервиз Софи Ауто; - не мога да пропусна и ДМ Ауто Плюс - помогнаха ми да остраним теч от раздатката; - реглаж на преден и заден мост при Пъшев Ауто; На този етап не се сещам нищо друго. Автомобила е напълно изряден с всичко платено. Кара се ежедневно затова и не си позволявам да го занемаря, ще си седи на обява, а аз ще си го карам и обслужвам, докато някой друг не реши нещо. Давам и старите предни полуоски, тъй като може да се рециклират вместо да давате 2 бона за нова полуоска (да, точно така, толкова са). След като толкова я хвалих, защо я продавам? Първо, защото така искам. Второ, тази кола е всичко друго, но не и проходима. Скоро се местя на отдалечено място с чакълени пътища, съответно ми трябва нещо по-високо. Бартер бих направил за някоя от масовите джипки по пътищата - Аутлендър 1ва или 2ра генерация, ЦРВ 1ва или 2ра генерация, РАВ4, Витара и тн. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО бензинов двигател. Пък за парите ще се разберем. Понятия като " крайна цена" са ми неизвестни, тъй като цената съм я посочил и даже си е подарък като се сметне колко съм налял. Не съм търговец и не гоня някаква печалба, но обаждания по телефона да ми свалят 1000 лева за едното " здрасти" са ми честно казано неприятни и доста бързо прекратявам разговора. Който иска да свали цената, нека дойде с някакъв довод пък ще видим : ) При въпроси звънкайте, уморих се да пиша. . .
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • 4x4
- • LED фарове
- • Авт. контрол на стабил.
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Бартер
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Мултифункционален волан
- • Напълно обслужен
- • Парктроник
- • Подгряване на седалките
- • С регистрация
- • Сервизна книжка
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Халогенни фарове
- • Централно заключване
Преглеждания: 431
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.