Realme 12 Pro+ / 12X / 12 / 12 Pro / C65 5G / 3D 9H Стъклен протектор за камера
Протектора се използва за защита на задните камери от удари и драскотини. Лепи се директно върху камерите.
Предлага се за Realme:
* Realme 12 Pro Plus / Realme 12 Pro
* Realme 12 / 12X / C65 5G
Последните три снимки са реални.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
> Изработен от 9H твърдо закалено стъкло
> Значително по-твърдо, здраво и пазещо покритие в сравнение със 7H органично меко стъкло което се огъва като фолио
> Цяло парче стъкло което предпазва не само обективите, но и площта около тях. Дупка има единствено за светкавицата.
> 3D полирани ръбове на стъклото
> Устойчива на драскотини повърхност
> HD - Изцяло прозрачен, не променя изображението от камерите
> Многослойна структура с повишена плътност
> Олеофобно и хидрофобно покритие против отпечатъци и течности
Предлагаме голямо разнообразие от стъклени протектори за екран и за задните камери, различни кейсове и кожени калъфи за телефони, таблети, смарт часовници и гривни. Всичко може да се види в другите ни обяви.
Всички стоки могат да се закупят на място в София. Също изпращаме с куриер с наложен платеж. Работим САМО с Еконт с възможно най-голямата отстъпка от 30%. Цялата отстъпка предоставяме на нашите клиенти. Необходими са ни име, телефонен номер и офис или адрес до който да изпратим стоката.
Цени на доставката с Еконт (за един стъклен протектор) с включени 30% отстъпка от цената на доставката, такса наложен платеж, преглед, тест, застраховка и SMS известяване:
> > До офис в населено място с офис на Еконт: 4.50 лв.
> > До адрес в населено място с офис на Еконт: 5.80 лв.
> > До адрес в населено място без офис на Еконт: 6.90 лв.
Цените за доставката са актуални към месец Август 2024 год. Възможно е отклонение от тези цени с няколко стотинки надолу или нагоре поради динамичната такса "пътни условия" която Еконт актуализират периодично.
Доставките с Еконт до адрес в събота имат оскъпяване с около 2 лв., защото е почивен ден и трябва да бъдат извършени до 15:00 ч.
Моля, използвайте правото си на ПРЕГЛЕД и ТЕСТ и ако има нещо нередно се свържете с нас незабавно, докато сте при куриера.
Приемаме рекламация за повредена, липсваща или сгрешена стока само и единствено по време на преглед и тест. Към Еконт също може да се заяви рекламация за повредена или липсваща стока само след използван преглед и тест.
Поради множеството злоупотреби от недобросъвестни клиенти, не заменяме стока когато някой друг вместо вас е взел пратката без да я провери или вие сте я взели без да я проверите и вкъщи (или след като е приета от куриер на адрес) сте установили, че има нещо нередно.
Не заменяме стока изпратена здрава от нас и повредена от Еконт, когато не използвате преглед!
Всяка пратка пътува със застраховка (обявена стойност), но за да е валидна тя при повредена стока, това трябва да се установи при прегледа пред куриера.