Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 08:43 ч.
Подпомагане на организациите чрез насърчаване на хората.
Вие цените колегите си, но те чувстват ли се оценени? В днешно време от ключово значение е служителите да се чувстват ценени. Но това се превръща в сериозно предизвикателство, когато вие и служителите ви изразявате признателността си по различен начин.
Д-р Гари Чапмън и д-р Пол Уайт ви помагат да:
Д-р Гари Чапмън е известен брачен консултант и автор на бестселърите от поредицата “Петте езика на любовта”, от които на български език са издадени “Петте езика на любовта”, “Петте езика на любовта при децата” и “Петте езика на любовта и тийнейджърите”.
Д-р Пол Уайт е психолог, автор, говорител и консултант. Консултирал е бизнеси, организации с нестопанска цел, семейства и лидери по целия свят в продължение на повече от 30 години.
СЪДЪРЖАНИЕ:
Предговор към настоящето издание
Въведение
Какво служителите желаят най-много
За бизнес водачите: Защо признателността е добра инвестиция
Признателност: От мениджъри и от колеги
Език на признателност № 1: Утвърдителни думи
Език на признателност № 2: Пълноценно време
Език на признателност № 3: Помагане
Език на признателност № 4: Подаръци
Език на признателност № 5: Физическо докосване
Открийте своя основен език на признателност: Списък за МЧП
Разликата между признание и признателност
Вашето потенциално сляпо петно: Езика, който най-малко цените
Признателност към дистанционни служители и виртуални екипи
Различия в поколенията и други често задавани въпроси
Как действа признателността при различни условия
Променя ли се езикът на признателност?
Как да преодолеете предизвикателствата
Ами ако не сте признателни към членовете на своя екип?
Сега е ваш ред
Бележки
За авторите