Google Ads - базово практическо обучение, индивидуален онлайн курс
Индивидуален онлайн курс: Google Ads - базово
практическо обучение
Автор и преподавател: Мара Мармарова
Над 20 години се занимава с мениджмънт, маркетинг и реклама в електронни медии,
а от 2015 година и с дигитален маркетинг
За кого е подходящ курсът?
Индивидуалният курс е изключително полезен за всеки, който иска да научи или да
подобри своите умения за създаване, управление и оптимизиране на рекламни
кампании в Google Ads. Такъв курс може да предложи персонализирано обучение,
което е адаптирано специфично към нуждите и целите на учащия се.
Курсът може да бъде особено полезен за:
Маркетинг специалисти и мениджъри, които вече работят в областта на маркетинга
и желаят да разширят своите познания и умения в областта на рекламата в Google.
Предприемачи и собственици на бизнес, които искат да управляват своите
собствени рекламни кампании в Google Ads и да оптимизират разходите за реклама.
Фрийлансъри, които предлагат услуги в областта на дигиталния маркетинг и искат
да добавят Google Ads към своите услуги.
Хора, които търсят кариерни възможности в областта на дигиталния маркетинг и
искат да усъвършенстват своите умения в Google Ads.
Е-комерс и онлайн магазини и всички бизнеси, които искат да увеличат продажбите
и видимостта на своите продукти чрез рекламни кампании в Google.
Малки и средни предприятия, които искат да привлекат нови клиенти и да увеличат
своето онлайн присъствие.
Фирми, които искат да обучават своите служители в областта на Google Ads.
Как ще се проведе курсът?
Изцяло онлайн, в реално време с учител на живо.
Каква е продължителността на курса?
Курсът е синхронен, практически. Продължителност на обучението - 7 уч. ч. за
целия курс / 1 уч. ч. е 45 мин. /, които се провеждат в удобно за двете страни
време за период максимум от 4 седмици. Завършва с финален изпит.
Колко струва обучението?
Цена за индивидуално обучение: 320 лв.
Ще получа ли сертификат?
Да, успешно завършилите получават безплатно дигитален сертификат.
Кога започва курсът и до кога мога да се запиша?
Може да се запишете по всяко време чрез формата за записване на сайта.
Какво е включено в учебния материал?
1. Дигитален маркетинг:
Основни канали, развитие и бъдеще;
Разликата между рекламите и ”органичните” резултати от търсенето.
Google Ads. Как функционират Google Ads:
Мрежи и формати;
Избор на подходящия тип кампания. Сравнение с конкурентите;
Как Google Ads може да работи за бизнеса Ви.
3. Структурирате акаунт в Google Ads.
Настройки на кампания в мрежа за търсене на Googlе
Създаване на кампания, която достига до нови клиенти:
Избиране на цел;
Задаване на стратегия за офериране и бюджет;
Проверка за показването на рекламите;
Създаване на реклами;
Добавяне на активи;
Поддържане на ангажираността.
Настройки на кампания в дисплейната мрежа
Основни показатели на Google Ads, анализ на данните
бонус настройка на Google Analytics