Скот Кътлип, Алън Сентър, Глен Бруум - Ефективен PR
Доставка
Лично предаване; Купувача
Скот Кътлип, Алън Сентър, Глен Бруум - Ефективен PR
Книгата "Ефектен PR" е второ издание и е изключителен помощник във всекидневието на всеки, заминаващ се с това.
Вече повече половин век книгата "Ефективен ПР" определя професията,
обучава практиците и служи като помощник във всекидневната работа. През
всичките тези години тя си спечели прозвището "Библията на ПР", а някои
за кратко я наричаха само "Кътлип & Сентър". Най-влиятелното и
най-прецизното четиво в сферата на ПР, "библията" обхваща както
теорията, така и практиката. В нея има всичко - практиците;
организационна структура, история; етика и професионализъм; правни
основи; комуникация и обществено мнение; медии и взаимоотношения с
медиите; мениджърския процес (определяне на проблема, планиране и
програмиране, действия и комуникации, оценяване); бизнес и индустрии;
правителство и армия; неправителствени организации; здравеопазване и
образование; търговски асоциации, професионални сдружения и профсъюзи. В
последното девето издание вниманието е насочено и към новите технологии
и глобалната перспектива пред съвременния PR.
За авторите:
Скот
Кътлип, APR, почетен член на PRSA, почина през 2000 г. на 85-годишна
възраст. Кътлип въвежда ПР специалността в университета в Уисконсин през
1946 г. и преподава там до 1974 г. През 1975 г. започва да преподава в
департамента по журналистика и масови комуникации към университета в
Джорджия. От 1976 до 1983 г. е декан. Преподава активно до 1985 г.
Ален
Сентър, почетен член на PRSA, бивш щатен преподавател по ПР в щатския
университет в Сан Диего и бивш вицепрезидент на Motorola. Той е редовен
лектор на професионални семинари и конференции и активен член на PRSA.
Глен
Бруум е почетен професор в департамента по комуникации към щатския
университет в Сан Диего, Калифорния. Кариерата си започва като помощник
редактор към Американската агенция за международно развитие в Аман,
Йордания. През 1968 г. се премества в Чикаго, където открива своя ПР
агенция - Concept Productions. След това работи като вицепрезидент и
директор по ПР за Applied Behavioral Science. През 1972 г. напуска и се
връща към академичните си занимания. Бруум и неговият колега от
университета на Сан Диего са автори на книгата: Използване на
изследванията в пъблик рилейшънс.
Преглеждания: 75
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.