Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G / 14 Pro+ / 3D 9H Стъклен протектор за камера
Протектора се използва за защита на задните камери от удари и драскотини. Лепи се директно върху камерите.
Предлага се за Xiaomi:
* Redmi Note 14 Pro 5G
* Redmi Note 14 Pro Plus 5G
* Всички останали модели на Xiaomi и Poco могат да се видят в другите ни обяви.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
> Изработен от 9H твърдо закалено стъкло.
> Значително по-твърдо, здраво и пазещо покритие в сравнение със 7H органично меко стъкло което се огъва като фолио.
> Цяло парче стъкло което предпазва не само обективите, но и площта около тях. Обективите са очертани в стъклото и влизат в него, но отгоре е цяло стъкло, не е издупчено.
> 3D полирани ръбове на стъклото
> Устойчива на драскотини повърхност.
> HD - Изцяло прозрачен, не променя изображението от камерите.
> Многослойна структура с повишена плътност.
> Олеофобно и хидрофобно покритие против отпечатъци и течности.
Предлагаме голямо разнообразие от стъклени протектори за екран и за задните камери, различни кейсове и кожени калъфи за телефони, таблети, смарт часовници и гривни. Всичко може да се види в другите ни обяви.
Всички стоки могат да се закупят на място в София. Също изпращаме с куриер с наложен платеж. Работим САМО с Еконт с възможно най-голямата отстъпка от 30%. Цялата отстъпка предоставяме на нашите клиенти. Необходими са ни име, телефонен номер и офис или адрес до който да изпратим стоката.
Цени на доставката с Еконт (за един стъклен протектор) с включени 30% отстъпка от цената на доставката, такса наложен платеж, преглед, тест, застраховка и SMS известяване:
> > До офис в населено място с офис на Еконт: 4.50 лв.
> > До адрес в населено място с офис на Еконт: 5.90 лв.
> > До адрес в населено място без офис на Еконт: 7 лв.
Цените за доставката са актуални към месец Ноември 2024 год. Възможно е отклонение от тези цени с няколко стотинки надолу или нагоре поради динамичната такса "пътни условия" която Еконт актуализират периодично.
Доставките с Еконт до адрес в събота имат оскъпяване с около 2 лв., защото е почивен ден и трябва да бъдат извършени до 15:00 ч.
Моля, използвайте правото си на ПРЕГЛЕД и ТЕСТ и ако има нещо нередно се свържете с нас незабавно, докато сте при куриера.
Приемаме рекламация за повредена, липсваща или сгрешена стока само и единствено по време на преглед и тест. Към Еконт също може да се заяви рекламация за повредена или липсваща стока само след използван преглед и тест.
Поради множеството злоупотреби от недобросъвестни клиенти, не заменяме стока когато някой друг вместо вас е взел пратката без да я провери или вие сте я взели без да я проверите и вкъщи (или след като е приета от куриер на адрес) сте установили, че има нещо нередно.
Не заменяме стока изпратена здрава от нас и повредена от Еконт, когато не използвате преглед!
Всяка пратка пътува със застраховка (обявена стойност), но за да е валидна тя при повредена стока, това трябва да се установи при прегледа пред куриера.