Мощна 1300 вата тротинетка, FOCA RACENING 1200, Германия
Моля да зачетете внимателно текста към обявата, защото в него е обяснено подробно. На въпроси отговарям тук на съобщение от Вас. Активна ли е обявата може направо да си поръчате харесаното. Тротинетката е напълно изправна със сменени накладки, като задните трябва да се регулират, но не разбирам как се прави. Има и луфт в кормилото, което трябва да се обере. Цената е съобразена с всичко това. Акумулаторите се вадят за няколко секунди, много лесно. В оригиналната си торбичка с дръжки и твърдо дъно. Ето и кратки характеристики 1300w/1.3ps, 36 волта, тежи 30 кг заедно с
акумулаторите, може да вози ез проблеми човек до 122.5 кг, дължина 110 см, височина 115 см, пробег до 25 км, скорост 39 км/ч, но е спъната до 25 км/ч. Оригинално няма вградено осветление. Аз го ползвам когато се наложи вечер с челник, който има и заден мигащ стоп. Така дори е доста по-удобно. Донесоха ми я от Германия преди година втора употреба и не знам кога е произведена. Батериите обаче са нови и само за тях съм дал 400 лв, купени преди 3 месеца. Електрическата тротинетка е перфектното превозно средство за пробег до максималното разстояние от 20 км и със сигурност няма да те изостави. Отлично превозно средство за
ходене на работа, дори до съседно населено място, като пътя може да е и с по-големи наклони. Движи се добре по неравности и паваж, което е подсигурено от дебелите гуми и пружините. Когато седалката се свали се сгъва напълно, но с нея видно от снимките се сгъва частично. Аз лично я ползвах за ходене на работа до съседното село, което е на 9 км и никога не съм имал проблеми. Слагам зарядното вечерта да се зарежда и светва червен диод, на сутринта виждам, че свети в зелено и автоматично не подава заряд. Не съм засичал за колко време зарежда. Един съвет, който ми даде
специалист. За да се удължи живота на батериите, не го зареждайте веднага след като сте го карали. Двигателя и системата трябва да са изстинали. Допълнителна мощ се дава от това, че е с верига, а не вграден двигател в самото колело. По принцип на тротинетка се
качих с притеснение, поради това, че скоростта за такава големина е висока, нестабилна, по-трудна за управление. На практика обаче се оказа, че е много стабилна и дори човек ако я кара прав се управлява още по-лесно, невероятна маневреност, дисковите спирачки осигуряват мигновено спиране, да не говорим за
мобилността. Синът ми си има своя тротинетка, работи в съседния град, но на другия край. Ходи в предградието с колата, вади тротинетката и кара в града 7 км до работата. Засякъл е, че стига с 10 минути по-бързо, отколкото ако е с колата, където е през целия път спри-тръгни. Да не говорим, че разхода му падна със 120 лв всеки месец. С една дума отлично превозно средство, което не иска сериозна поддръжка и горивото му е почти без пари. Поради спецификата предпочитам лично предаване, но мога и да изпратя по Еконт, като предварително ми се заплати таксата в двете посоки, след което ще приспадна цената в едната посока.