Оръжия за масово заблуждаване / Weapons of Mass Deception
Weapons of Mass Deception
The Uses of Propaganda in Bush's War on Iraq
Много добре запазена, меки корици, 248 страници, английски език.
Авторите разкриват в детайли как експертите по връзки с обществеността в администрацията на Буш са действали умишлено, за да изопачат новините, да потулят фактите и да тласнат Америка, все още шокирана от атаките на 11 септември, във война срещу Ирак. Те обвиняват основните медии и неуспеха им поне да подложат на съмнение лъжите на Белия дом. От самото начало, нахлуването в Ирак е брандирано и опаковано като търговски продукт. На въпроса защо подготовката за войната започва през септември 2002 г., началникът на кабинета на Белия дом казва следното: „От маркетингова гледна точка не се въвеждат нови продукти през август.“