VW Golf 2.0 TFSI 200+ + + +
Здравейте, колата я притежавам от 4 години и за 4 години в България сътоянието му е що горе долу приличен не смятам да лъжа нито един от вас че няма забележки по-колата ИМА по боя някви драскотини и по праговете тръгнала ръжда но освен това колата е много читава след новия двигател и съединител сменени . По колата са правени файл от самото начало на покупката на колата беше изкарала около 270 коня на 1. 41 бара налягане, генерация на ф76 от турбото до крайните гърнета са на ф100 има наскоро добавени 2 гърнета с клапи в турция монтирани с дистанционно отваряне и затваряне когато искате има пълната мощ и по шумна и забележима от амг и като затворите по тиха и незабележима от дори опел астра. Пълна ревизия и обслужване на новият двигател който го взехме от Шкода РС както и следваше обслужване като биелни аксиелни лагери , семеринги ангренаж ролки нови всичко . Спортен филтър от турбото до края неръждавейка. Има медия андроид който съм го купувал преди 3 г и все още работи безпроблемно. Има забележки по пластмасовите копчета по интериора, кожата е доста запазена няма скъсано и протрито , няма счупено по табло и въздуховодите и т. н . Реално сега двигателя е на 3 4 хил км след обслужването и има още много дълги километри живот . Мисля че след доработките ще е около 300 и нагоре коня но трябва да и се прави донастройка но не ми се занимава да вложа още и още реално генерацията ми лежи 2200 лв с гърнетата с клапи. Спортния филтър 850 лв . Двигателя не го смятам просто е безсмислено. Но ми е излишен разход защото имам по икономична кола . Ако имате интерес за повече информация на посочения телефон може да се обадите и мога да ви отговоря на въпросите ви. Цената е съобразена с забележките на колата тоест външните , ако проявите сериозен интерес лек коментар на цената на място след оглед може да се направи. Благодаря!
Преглеждания: 40
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.