Java Основи For Dummies → Обява 49211106

Java Основи For Dummies
гр. София, Люлин 6 Наблюдавай

Публикувана/обновена вчера в 17:02 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача
Вид
Компютри и интернет
Автор: Дъг Лоу, Пол Макфедрис
Обем: 248 стр.
Размер в мм.:
Издател: АлексСофт
Корица: Мека
Година на издаване: 2025
Състояние: На склад при доставчик

Основните концепции на програмирането на Java – винаги подръка.

Ами ако основите на програмирането на Java бяха винаги подръка? С Java Основи For Dummies получавате точно това! Това е изчистено ръководство, което ви дава всичко необходимо, за да програмирате приложения, уебсайтове, игри и още. Без дълги обяснения или повторения – само бързи и ясни отговори на основните ви въпроси за Java. Идеално като допълнение към курс или като настолна справка, която да освежи паметта ви, тази практична книга от серията Основи е най-лесният начин да започнете да кодирате.

Вътре ще откриете:

  • намиране на лесни примери за код и кратки обяснения;
  • инсталиране на инструменти за програмиране на Java;
  • създаване и използване на цикли;
  • разбиране на кодиращи класове и подкласове;
  • работа с данни;
  • усвояване на техники за по-лесно програмиране.

Дъг Лоу е гуру в компютърното програмиране и автор на повече от 30 технически книги, включително Java All-in-One For Dummies. Пол Макфедрис е дългогодишен технически автор с над 100 публикувани заглавия, включително Web Coding & Development All-in-One For Dummies.

СЪДЪРЖАНИЕ:

Въведение
Инсталиране и използване на инструментите за Java

  • Изтегляне и инсталиране на Java Development Kit (JDK)
    • Изтегляне на JDK
    • Инсталиране на JDK
    • Разглеждане на JDK папките
    • Задаване на променливите JAVA_HOME и Path
  • Потвърждаване на вашата версия на Java

Работа с TextPad

  • Изтегляне и инсталиране на TextPad
  • Редактиране на изходни файлове
  • Компилиране на програма
  • Изпълнение на Java програма

Основи на програмирането с Java

  • Разглеждане на класическата програма Hello, World!
  • Работа с ключови думи
  • Работа с инструкции
    • Видове инструкции
    • Празни символи (White Space)
  • Работа с блокове
  • Създаване на идентификатори
  • Създаване на коментари
    • Коментари в края на реда
    • Традиционни коментари
  • Въведение в обектно-ориентираното програмиране
    • Разбиране на класовете и обектите
    • Разбиране на статичните методи
    • Създаване на обект от клас
    • Преглед на програма, която използва обект
      • Класът HelloApp2
      • Класът Greeter
    • Каква е разликата?
  • Импортиране на Java API класове

Работа с променливи и типове данни

  • Деклариране на променливи
    • Деклариране на две или повече променливи в една инструкция
    • Деклариране на класови променливи
    • Деклариране на инстанционни променливи
    • Деклариране на локални променливи
  • Инициализиране на променливи
    • Инициализиране на променливи с инструкции за присвояване
    • Инициализиране на променливи с инициализатори
  • Използване на крайни променливи (константи)
  • Работа с примитивни типове данни
    • Целочислени типове
    • Типове с плаваща запетая
    • Типът char
    • Типът Boolean
    • Използване на обвиващи класове
    • Използване на референтни типове
  • Работа с низове
    • Деклариране и инициализиране на низове
    • Комбиниране на низове
    • Преобразуване на примитивни типове в низове
    • Преобразуване на низове в примитивни стойности
  • Разбиране на обхвата

Работа с числа и изрази

  • Работа с аритметични оператори
  • Използване на съставни оператори за присвояване
  • Използване на класа Math
    • Използване на константи от класа Math
    • Работа с математически функции
    • Създаване на случайни числа
    • Функции за закръгляне
  • Форматиране на числа

Правене на избор

  • Използване на прости булеви изрази
  • Използване на if инструкции
    • Прости if инструкции
    • if-else инструкции
    • else-if инструкции
  • Използване на любимите оператори на Мистър Спок (логическите, разбира се)
    • Използване на оператора!
    • Използване на операторите & и &&
    • Използване на операторите | и ||
    • Комбиниране на логически оператори
  • Използване на инструкцията switch
    • Преглед на примерна програма с else-if
    • Създаване на по-добра версия на примерната програма

Въртене в кръг (или използване на цикли)

  • Използване на основния цикъл while
    • Инструкцията while
    • Цикъл за броене
  • Прекъсване на цикъл
  • Използване на инструкцията continue
  • Изпълнение на do-while цикли
  • Използване на прочутия цикъл for
    • Разбиране на официалния формат на цикъла for
    • Обхват на променливата-брояч
    • Броене на четни числа
    • Броене назад

Добавяне на методи към вашата лудост

  • Основи на създаването на методи
  • Методи, които връщат стойности
    • Деклариране на типа на върнатата стойност
    • Използване на инструкцията return за връщане на стойност
    • Използване на метод, който връща стойност
    • Трябва да имате правилна инструкция return
  • Методи, които приемат параметри

Обработка на изключения

  • Разбиране на изключенията
  • Улавяне на изключения
    • Прост пример
    • Още един пример
  • Обработка на изключения с превантивен подход
  • Улавяне на всички изключения наведнъж
  • Използване на finally блок

Създаване на собствени класове

  • Деклариране на клас
    • Избиране на имена за класове
    • Разбиране на съдържанието на тялото на клас
    • Виждане къде живеят класовете
  • Работа с членове
    • Разбиране на полета
    • Разбиране на методите на инстанция
    • Разбиране на видимостта
  • Използване на гетъри и сетъри
  • Създаване на конструктори
    • Създаване на основни конструктори
    • Създаване на конструктори по подразбиране
    • Извикване на други конструктори

Използване на подкласове и наследяване

  • Въведение в наследяването
    • Мотоциклети, влакове и автомобили
    • Игрови механики
    • Бизнес пример
    • Йерархии на наследяването
  • Създаване на подкласове
  • Заместване на методи
  • Защита на членовете
  • Използване на ключовите думи this и super в подкласове
  • Разбиране на наследяването и конструкторите
  • Използване на ключовата дума final
    • Финални методи
    • Финални класове

Използване на масиви

  • Разбиране на масивите
  • Създаване на масиви
  • Инициализиране на масив
  • Използване на цикли for с масиви
    • Решаване на задача от домашна работа с масив
    • Използване на разширения цикъл for
  • Използване на масиви с методи
  • Използване на Varargs
  • Използване на двумерни масиви
    • Създаване на двумерен масив
    • Достъп до елементи на двумерен масив
    • Инициализиране на двумерен масив
    • Използване на назъбени (jagged) масиви

Десет техники за по-лесно програмиране на Java

  • Компилиране на Java програма от командния ред
  • Изпълнение на Java програма от командния ред
  • Привеждане на числови данни
  • Извеждане на данни със System.out
  • Получаване на вход с класа JOptionPane
  • Използване на унарните оператори плюс и минус
  • Използване на операторите за инкрементиране и декрементиране
  • Използване на условния оператор
  • Сравняване на низове
  • Влагане на цикли

За авторите
Посвещение
Благодарности от авторите


Преглеждания: 6
Другите търсят също
Препоръчани за теб
Цена
Цена:
14,40 лв
3955 рейтинг
Книжен храм ЕООД
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 14:30 ч.
20226 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!