Absolut semiotics
Доставка
Лично предаване; Купувача
Малки следи от употреба само по кориците. Страниците са започнали да жълтеят от времето. Книжното тяло е напълно здраво, без липси и без подчертаван текст.
Автор: Христо Кафтанджиев; Меки корици; 384 стр.; година на издаване: 2001
Книгата е за вас (не)пиещи колежки и колеги, които си изкарвате хляба с комуникации - студенти, филолози, психолози, художници, рекламисти, учители, журналисти и др. И абсолютната водка, и книгата са с отлично естество. Техният продукт - алкохолен и научен - е в резултат на най-качествени суровини. Книгата е подходящ пример за това как процъфтява любовта между рекламата и семиотиката. Няма друга научна дисциплина (освен риториката), която да помага толкова много по отношение творческите аспекти на рекламата. Резултатността на рекламата се измерва с повишаването на продажбите. В това отношение рекламната кампания на абсолютната водка е изключително успешна. Нещо повече - тя е уникална. Продажбите на абсолютната водка са се увеличили с 14 900 процента за 14 години - от 1981 г., когато започва тази рекламна кампания, до 1995 г. Няма да сте махмурлии нито алкохолно, нито научно на сутринта, ако сте потребявали активно водката и книгата. Главата няма да ви цепи от изпитото и прочетеното, а ще е пълна със светли семиотични идеи.
КУПИ СЕГА ТАЗИ АБСОЛЮТНА КНИГА!
***
Христо Кафтанджиев е доцент в СУ "Св. Кл. Охридски". Преподава реклама, семиотика и визуална комуникация. Чел е доклади и лекции по тези дисциплини в Холандия, Германия, Швеция, Финландия, Русия, Украйна, Мексико и Египет. Почетен професор на АААЕ (Американската академия по авторизирано обучение). Член на журито на рекламния форум - The New York Festivals. Автор е на книгите "Езикът на рекламата. Графика и текст", "Текстовете на печатната реклама", "Визуална комуникация", "Хармония в рекламната комуникация" и "Образите на жените в рекламата".
Преглеждания: 75
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.