За повече детайли можете да се обадите или да пишете на Viber, но само ако има реален интерес. Моля, да не си губим времето! Тест драйв не е гарантиран, колата не е подходяща деца, които скоро са взели книжка. Цената е по договаряне, но за ориентир дори при премахване на тунинг нещата, които могат да се махнат, на дали може да слезе под 25 000 заради мотора, карбоновия пакет и цялостното състояние на колата. Ще сложа референти цени на частите като нови, ясно е, че продажните цени ще са по-ниски. Не е правена за драг, но за тест има: 1. 66 старт и 3. 5 до 100, 6. 2 100-200, 11. 06 на 400м. Всичко това е правено навремето само за тест, стартове не се правят с нея. Подготвяна е за писта и завои, но си е напълно изрядна улична кола. * Всичко по интериор и екстериор е налично и в перфектно състояние. В момента е със спортни седалки и спортен волан Спарко, но оригиналните са налични и перфектни. Оригиналният салон е бяла алкантара в перфектно състояние, стои в стреч от години. В момента е без халогените и решетките, с цел охлаждане (има маслен кулер зад единия халоген), но отново всичко е налично и перфектно. Седалки и волан купувани нови за около 1200лв. * Стандартна кутия с поддръжка за 4-та скорост, стоманени вилки на 1/2 и ¾ и подсилваща плоча. * Sachs Performance съединител, притискател и едномасов маховик цена нови 3000лв * 18" OZ Ultraleggera (2800 лв. нови) с Michelin Pilot Sport чисто нови гуми (на 200-300км) за ежедневно каране 1000лв нови + комплект 17" OZ Alleggerita (6. 8кг на джанта) (купувани втора ръка за 1800лв) с Toyo R888 за каране. * Bilstein B16 окачване регулириемо на височина, твърдост и rebound, като имам 2 броя предни резервни (купувани втора ръка за 1900лв) * Wavetrac преден и заден LSD диференциали (на 200-300км, 4000 + 4000 лв нови) * Halndex controller (VE Haldex Controller) - https: //www. vdveer-engineering. Nl (купуван нов 1700лв) *
Garrett GTX3071 Gen 2 турбина на 2 бара, 1000сс Bosch дюзи, съответно подходящ кулер и ауспух с клапа за шум. Софтуерът е настройван от покойния Тони (Келеша). * Голям алуминиев радиатор, маслен кулер. * Dahlback racing всмукателен колектор. * Глава с големи портове, валове от атмосферен мотор. * Ковано всичко и строук на 2 литра с вал от 2 TFSI и бутала Wiseco за 2 литра строук. Компресия 8. 3-8. 5: 1 * Карбонови: таван, врати, преден и заден капак - тегло 1280кг без да е рязано нищо. Боядисано е всичко, за да не се набива на очи. Платена цена за карбоновия пакет 6500лв. * ColorMFA дисплей (купено табло втора ръка за 1000лв) * Регулируеми задни щанги. * Имам предна и задна резервни брони, както и оригиналните врати, преден и заден капак в перфектно състояние. Резервен халдекс, раздадтка, носачи, полуоски и много други резервни части.