Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен днес в 18:03 ч.
Автор: Надя Маринова
Обем: 377 стр.
Размер в мм.: 150 х 200
Издател: Нов Български Университет
Корица: Мека
Година на издаване: 2017
Състояние: Нова (на склад при доставчик)
Ка 888
Маркетингът се превръща в един от най-мощните инструменти, използвани от бизнеса в безкрайната борба за оцеляване и развитие. Тоталнотo господство на пазарните отношения практически води до ликвидиране на националните икономически граници. Търговията между страните, икономическото сътрудничество, разширяването на световните икономически контакти и международното разделение на труда създават всички необходими обективни предпоставки за глобализиране на международните икономически отношения и бизнеса. Днес нито една страна - малка или голяма, не може ефективно да се развива в страни от световните икономически процеси. Интернационализацията в дейността на фирмите, тяхното излизане на световните пазари и активизирането на външноикономическата им дейност налагат особена отговорност на маркетинга във всички негови аспекти.