Управление на маркетинга: Структура на управлението на пазарното предлагане → Обява 32319986

Управление на маркетинга: Структура на управлението на пазарното предлагане
гр. Варна Наблюдавай

Публикувана/обновена на 09 август в 20:38 ч.

Състояние
Използвано
Доставка
Купувача
Вид
Бизнес и Икономика
Автор:Филип Котлър
Издателство:Класика и стил
Година:2002
Страници:634
Корица:твърди
Състояние: Много Добро

Интернет променя начина, по който потребителите купуват, и начина, по който компаниите търгуват помежду си.
Този нов свят се характеризира с невероятно богата информационна среда. Търговците могат да разглеждат това като свят на процъфтяващи възможности ­ или процъфтяващи заплахи.
Книгата “Управление на маркетинга” ви води из този дързък нов свят, показвайки ви как Интернет позволява на запознатите търговци бързо да се приспособяват към промените в пазарните условия, по-ниските разходи и изграждането на партньорства.
“Управление на маркетинга” е значително по-кратка версия на десетото издание на “Управление на пазарното предлагане”, своеобразна класика в тази дисциплина.
Тази книга засяга всички теми, които един информиран директор по пазарно предлагане има нужда да познава: тя разглежда основните въпроси на стратегическото, тактическото и административното пазарно предлагане.

Филип Котлър е професор по международен маркетинг в Колежа по маркетинг Kellogg при Northwestern University. Автор и съавтор е на 15 книги.Членовете на Американската асоциация по маркетинг го определят като лидер в маркетинговата теория. Името на Котлър е синоним на маркетинга.Учебниците му са преведени на 20 езика и са продадени в над 3 милиона екземпляра. Те се четат в университетите в 58 страни като химн на маркетинга
Преглеждания: 440
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
60 лв
3737 рейтинг
Мирослав Топалов
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 25 февруари 2015г.
Последно активен вчера в 04:43 ч.
20844 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!