Управление на маркетинга: Структура на управлението на пазарното предлагане
Автор:Филип Котлър
Издателство:Класика и стил
Година:2002
Страници:634
Корица:твърди
Състояние: Много Добро
Интернет променя начина, по който потребителите купуват, и начина, по който компаниите търгуват помежду си.
Този нов свят се характеризира с невероятно богата информационна среда. Търговците могат да разглеждат това като свят на процъфтяващи възможности или процъфтяващи заплахи.
Книгата “Управление на маркетинга” ви води из този дързък нов свят, показвайки ви как Интернет позволява на запознатите търговци бързо да се приспособяват към промените в пазарните условия, по-ниските разходи и изграждането на партньорства. “Управление на маркетинга” е значително по-кратка версия на десетото издание на “Управление на пазарното предлагане”, своеобразна класика в тази дисциплина.
Тази книга засяга всички теми, които един информиран директор по пазарно предлагане има нужда да познава: тя разглежда основните въпроси на стратегическото, тактическото и административното пазарно предлагане.
Филип Котлър е професор по международен маркетинг в Колежа по маркетинг Kellogg при Northwestern University. Автор и съавтор е на 15 книги.Членовете на Американската асоциация по маркетинг го определят като лидер в маркетинговата теория. Името на Котлър е синоним на маркетинга.Учебниците му са преведени на 20 езика и са продадени в над 3 милиона екземпляра. Те се четат в университетите в 58 страни като химн на маркетинга