Изкуството на социалните медии - супер съвети за супер потребители / The Art of Social Media
The Art of Social Media. Power Tips for Power Users
Сравнително добре запазена, твърди корици, 196 страници, английски език.
От Гай Кавазаки, авторът на бестселъра „Изкуството на началото и омагьосването“, тази книга е добре осмислено ръководство как да станете суперзвезда в социалните медии.
Вече е ясно, че независимо дали популяризирате бизнес, продукт или себе си, социалните медии са близо до върха на това, което ще определи вашия успех или провал, съответно, има безброй експерти, автори и консултанти, готови да ви посъветват.
Но няма друг като Гай Кавазаки, легендарният бивш главен евангелист на Apple и един от пионерите на бизнес блоговете, туитването, фейсбукинга, тъмблинга и много, много повече. Сега Гай се обединива с колежката си от Canva Пег Фицпатрик, за да предложи единственото основно ръководство, от което се нуждаете, за да получите най-доброто за вашето време, усилия и пари.
С повече от 100 практически съвета, трикове и прозрения Гай и Пег представят основна стратегия за създаване на фокусирано, задълбочено и завладяващо присъствие в най-популярните социални медийни платформи. Те ви водят през стъпките за изграждане на основа, натрупване на вашите цифрови активи, излизане на пазара, оптимизиране на вашия профил, привличане на повече последователи и ефективно интегриране на социални медии и блогове.
За начинаещи, затрупани от твърде много възможности за избор, както и за опитни професионалисти, нетърпеливи да подобрят стила си, The Art of Social Media е пълно с тактики, за които е доказано, че работят в реалния свят. Или както Гай казва: „Страхотни неща, без нищо излишно“.
Гай Кавазаки, който помогна за превръщането на Macintosh в нарицателно, сега управлява Garage Technology Ventures, фирма за рисков капитал. Той е провеждал семинара си „Boot Camp for Startups“ по целия свят. Кавазаки е автор на седем предишни книги, включително Art of the Start, Enchantment и Rules for Revolutioners.