Икономайзер Спестител за Гориво Спестител Fuel Shark 10~20% Икономията Зависи от Стила на Кормуване
Икономайзер Спестител за Гориво Спестител Fuel Shark 10~20% Икономията Зависи от Стила на Кормуването
Продукт, който намалява консумацията на гориво на автомобила.
Подходящ за всички марки автомобили.
Начин на употреба: Уреда се слага в слота на запалката и започва да функционира, когато автомобила заработи.
Ефектът - намалява разхода на гориво средно с около 5 %. Особено ефективен е при шофиране в градски условия, с чести ускорения и спирания - около 10-15 % икономия на гориво и дори повече (до 20% в зависимост и от стила на кормуване). В условия на извънградско пътуване, например по планински път, също може да се очаква ефект 1-3 %.
* Ще започнете незабавно да спестявате от консумацията на гориво с около 10% до 20% в зависимост и от стила на кормуване
* Увеличавате мощността /конски сили и въртящ момент/ на автомобила
* Удължавате живота на акумулатора
* Намалявате вредните емисии и статичното електричество
Цвят: Черно-син
Размер: 11.3 см
За да подържа оптимална среда за електрическата система и да се намали разхода на гориво за 100 км, колата ви има нужда от стабилно напрежение без смущения. Икономайзера ви осигурява точно това. Той е мултифункционален електрически стабилизатор. Дизайнът на икономайзера веднага стабилизира електрическата система на вашата кола, а резултатът е по-добър ход на автомобила с по-малък разход на гориво. Мощността се увеличава, разходът на 100 км намалява и вредните емисии се ограничават. Това революционно устройство позволява на хората да спестят пари от гориво.
Икономайзерът е устройство за намаляване разхода на гориво. Служи да прекрати достъпа на бензин през жигльора за празен ход на карбуратора в режим на принудителен празен ход на същия.
Състои се от управляващ електронен блок, който получава информация от датчик за положението на педала на акселератора (за газта) и следи оборотите на двигателя, и електромагнитен клапан, който затваря жигльора в режима на принудителния празен ход.
По-новите карбуратори обикновено имат такъв клапан. Служи, при изключване от контактния ключ, веднага да спре двигателя, за да не се получава самозапалване на горивна смес.
Още един полезен ефект - по интензивно спиране, при по-бавно износване на спирачките
При съвременните бензинови автомобили, функцията икономайзер е реализирана в програмата на компютъра за управление на инжекциона.
Ако питате по-стари и съответно - опитни шофьори, кой е най-добрият начин за пестене на гориво, те ще ви кажат, че това е движението по инерция. Подобно мнение е прието още през миналия век, когато по пътищата се движеха предимно руски, източно-германски и чешки автомобили. Актуално ли е това разбиране в наши дни, когато се използват далеч по-съвършени мотори?
Първо трябва да се уточни, че движението по инерция се използва при автомобилите с механична скоростна кутия. При автоматичните трансмисии превключването на N при пътуване не се препоръчва, тъй като има огромен риск кутията да получи повреда, а ремонтът на тези устройства е много скъп.
Привържениците на движението по инерция са убедени, че изключването от скорост по време на движение позволява пестенето на гориво. Те мотивират това твърдение с факта, че в този случай оборотите на двигателя са по-ниски и съответно използваното гориво е минимално. За моторите с карбуратори това разсъждение е напълно справедливо, но не и за агрегатите с електронна система за подаване на гориво.
Инжекторните двигатели, които масово навлязоха през 80-те години на миналия век, работят на малко по-различен принцип. При движение на неутрална предавка те харчат гориво, за да може да се поддържат празните обороти. При спиране на подаване на газ потреблението се прекратява напълно.
Същото се случва и при карбураторите, оборудвани с икономайзер, който служи за прекратяване на достъпа на бензин през жигльора за празен ход на карбуратора. Той се състои от електронен блок, който получава информация от датчик за положението на педала на газта и след оборотите на двигателя, както и електромагнитен клапан, който затваря жигльора в режима на принудителния празен ход.
Така в крайна сметка излиза, че при съвременните автомобили, които са технически по-съвършени, опитите да се пести гориво с изключване от скорост по време на движение са безмислени. Далеч по-ефективно е да се махне кракът от педала и колата да се движи по интерция. Още повече, че движението на неутрална предавка крие и опасност от излитане на пътя.
Затова е далеч по-добре да се заложи на други способи за пестене на гориво. Най-важният е промяна на стила на каране, като се избягват резките ускорения и спирания, както и поддържането на дистанция. Ако колата е с механични скорости, добре е често да се поглежда оборотомерът, за да се избере правилната предавка. Също така трябва да се спазват и ограниченията на скоростта – при движение с над 90 км/ч разходът на гориво е по-висок.
Не бива да се пренебрегват и техническите прегледи на автомобила. Те се правят веднъж годишно, но е добре водачът да поглежда под капака и по-често, като важно е да се проверява работата на спирачките и налягането в гумите. Те също влияят на разхода на гориво.