Бъдещето на мисловните процеси. Образователни институции в дигиталната ера / The Future of Thinking
The Future of Thinking. Learning Institutions in a Digital Age
Много добре запазена, меки корици, 288 страници, английски език.
През последните две десетилетия начинът, по който учим, се промени драматично. Имаме нови източници на информация и нови начини за обмен и взаимодействие с информация. Но нашите училища и начинът, по който преподаваме, са останали до голяма степен същите от години, дори от векове. Какво се случва с традиционните образователни институции, когато обучението се извършва и чрез широка гама от интернет сайтове, от уеб страници на Pokemon до Wikipedia? Този доклад изследва как традиционните учебни заведения могат да станат толкова иновативни, гъвкави, едновременно даващи енергична и споделена среда, колкото най-добрите сайтове за социални мрежи. Авторите предлагат алтернативно определение на „институция“ като „мобилизираща мрежа“ – подчертавайки нейната гъвкавост, динамичността на нейните граници, нейната интерактивна производителност и нейния потенциал като катализатор за промяна – и изследват последиците за висшето образование.
Бъдещето на мисленето докладва е книга за иновативни виртуални институции. Тя също така използва идеята за виртуална институция както като част от тематика, така и като част от процес. Първият проект на книгата е хостван на уеб сайт за съвместна обратна връзка и писане. Авторите използват този експеримент за писане с участие като тест за виртуални институции, учебни институции и нова форма на съвместно авторство.