Маркетинг "от засада" в спорта / Ambush Marketing in Sports. Routledge Sport Marketing Series
Ambush Marketing in Sports
Routledge Sport Marketing Series
Много добре запазена, меки корици, 157 страници, английски език.
Ambush marketing е стратегия, чрез която компания или организация използва своите маркетингови комуникации, за да се асоциира със събитие, без да е официален спонсор, оторизиран партньор или лицензополучател. Това се превърна в особен проблем при маркетинга на големи спортни събития, с международно спонсорство и брандиране на имоти на стойност много милиони долари. Маркетингът от засада в спорта е първата книга, която предлага цялостен анализ на теоретичните и практическите последици от тази практика.
Въз основа на авангардни данни от емпирични изследвания, книгата очертава иновативен модел за разбиране на маркетинга от засада и предлага практически съвети за всички заинтересовани страни, от спонсори и организатори на събития до медийни организации. Книгата разглежда възможностите и рисковете от маркетинга от засада, оценява правните, етичните и бизнес измерения и предлага съвети за предотвратяване на маркетинга от засада в различни контексти. Подкрепена с примери и случаи от големи международни спортни събития, като Световното първенство по футбол и Олимпийските игри.